scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Platforma MODIVO zadebiutowała na Łotwie

Modivo

Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Onlinowy sklep z odzieżą, obuwiem i akcesoriami, zadebiutował na Łotwie pod lokalną domeną modivo.lv.

Proces transformacji cyfrowej przyspieszył na początku 2020 r. w wyniku pandemii i nic nie wskazuje na to, by trend ten miał ulec zahamowaniu. W ubiegłym roku blisko 80 proc. polskich użytkowników internetu przynajmniej raz dokonało zakupu online, a 13 proc. z nich traktowało e-commerce jako pierwszy wybór podczas poszukiwania odpowiednich produktów.

Dynamiczny rozwój e-commerce

Jak wskazują ostatnie wyniki badań, na całym Starym Kontynencie duża część handlu detalicznego sukcesywnie przenosi się do sieci. Tylko w 2021 r. wartość europejskiego rynku e-commerce osiągnęła poziom 757 mld euro, co stanowi 10 proc. wzrostu względem poprzedniego roku.

Decyzja MODIVO S.A o uruchomieniu kolejnych kanałów sprzedaży, doskonale wpisuje się więc nie tylko w preferencje zakupowe mieszkańców państw europejskich, ale również w najnowszą strategię Spółki, zgodnie z którą do 2025 r. ok. 80% przychodów ma pochodzić z rynków zagranicznych. Udostępnienie platformy MODIVO na Łotwie to kolejny krok w dynamicznym rozwoju poza granicami Polski.

– Specyfikę krajów bałtyckich obserwujemy już od wielu lat, choćby ze względu na naszą obecność na Litwie, gdzie eobuwie.pl funkcjonuje od 2017 r. Widzimy, że w tym regionie z roku na rok rośnie liczba osób kupujących przez Internet – dziś blisko 85 proc. tamtejszych konsumentów robi zakupy właśnie za pośrednictwem sieci – mówi Szymon Bujalski, Członek Zarządu MODIVO S.A.

Rozszerzenie działalności na Łotwie

Niespełna trzy miesiące temu na Łotwie zadebiutował brand eobuwie.pl, rozszerzając tym samym sprzedaż swoich produktów online na terenie CEE. Teraz łotewski rynek e-commerce powiększył się o MODIVO, które w swojej ofercie posiada bogaty asortyment od starannie wyselekcjonowanych marek, takich jak Tommy Hilfiger, Guess, Pinko, Michael Kors czy Liu Jo.

– Niedawny debiut platformy eobuwie.pl na rynku łotewskim okazał się dużym sukcesem, dlatego naszym kolejnym krokiem jest rozwój oferty z odzieżą i modnymi dodatkami. Wierzę, że dzięki intensywnej pracy całego zespołu oraz realizowanym kampaniom, które sukcesywnie przyciągają grupy nowych konsumentów, sprzedaż zaproponowanych przez nas produktów na platformie MODIVO będzie systematycznie rosła – mówi Milena Brzuska, Manager ds. rozwoju rynków zagranicznych w MODIVO S.A.

MODIVO prowadzi komunikację w języku narodowym danego kraju, oferuje bezpieczne dostawy, darmowy zwrot produktów i sprawdzone formy płatności.

MODIVO S.A. łączy ofertę platform eccomerce eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe, oferują setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W przypadku eobuwie.pl działają zawsze w lokalnych domenach. W największych polskich aglomeracjach oraz w stolicy Czech Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie oraz innowacyjnemu projektowi esize.me, dokonuje rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Firmy

modivo-logo
retailer
Modivo SA to dawne Eobuwie.pl. S.A. Firma jest liderem rynku sprzedaży ecommerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka działa obecnie na 17…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required