Hiszpański Desigual nowym najemcą Outlet Park Szczecin

Zarządzany przez EPP Outlet Park wzmacnia swoją ofertę modową skierowaną do klientów ceniących odważny, nietuzinkowy styl. Nowym najemcą obiektu została słynąca z barwnych, oryginalnych kolekcji marka Desigual. Na blisko 130 mkw. mieszkańcy Szczecina i okolic znajdą głównie odzież damską – okrycia wierzchnie, swetry, sukienki, buty, a także kolekcje sportowe oraz akcesoria w atrakcyjnych cenach.

Żywe kolory, zaskakujące zestawienia, energia i kontrast – to wyróżniki zyskującej na popularności „mody dopaminowej” . By wyróżnić się z tłumu, ale też poprawić sobie nastrój, konsumenci coraz chętniej sięgają po zdecydowane stylizacje, łącząc ze sobą barwy i faktury. Nowy najemca Outlet Parku Szczecin – hiszpańska marka Desigual to idealna propozycja dla tych, którzy chcą wyrazić swój styl, być autentycznym, pewnym siebie oraz pokazać optymizm i radość życia poprzez modę.

R E K L A M A

– Nieustannie rozwijamy się z myślą o wymagających klientach rynku szczecińskiego. Oferta Desigual przypadnie do gustu tym, którzy zgodnie z hasłem przewodnim naszej nowej kampanii modowej pragną „wyjść poza ramy”. Mam nadzieję, że klienci zachwycą się nową kolekcją Desigual, wykorzystującą naszywkowe i artystyczne motywy, a niezdecydowanych przekonają korzystne, outletowe ceny oraz serie ubrań w klasycznych kolorach – komentuje Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Stworzony w Barcelonie w 1984 roku Desigual wyróżnia się wyjątkowymi kreacjami, bogactwem kolorów, nowymi wzorami i kształtami. Ubrania, torebki i akcesoria tworzone metodą patchworkową są niepowtarzalne, pozwalają na kreowanie indywidualnego stylu, inspirowanego sztuką, naturą czy architekturą. Obecna w 109 krajach na całym świecie marka kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, dbając, by jej wpływ na otoczenie był jak najbardziej pozytywny.

Outlet Park, największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, dysponuje ponad 28 tys. mkw. powierzchni najmu. To unikatowy projekt, który jako pierwszy w Polsce łączy centrum wyprzedażowe z funkcjami typowymi dla regularnego centrum handlowego. Znajduje się tu 120 sklepów oraz punktów usługowych oraz m.in. supermarket Netto, przychodnia Dom Lekarski, klub fitness Calypso oraz 7-salowe kino sieci Helios. 

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Outlet Park otrzymał prestiżowy certyfikat w międzynarodowym systemie oceny wpływu budynków na środowisko BREEAM In-Use na poziomie Excellent. Budynek jest zarządzany zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w tym pozwala na znaczące obniżenie zużycia m.in. energii i wody. Zadbano także o otoczenie obiektu i jego bioróżnorodność, m.in. poprzez montaż budek lęgowych dla ptaków, nasadzenia drzew oraz pozostawienie części obszaru do naturalnego porośnięcia przez roślinność.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 obiektów handlowych, sześć kompleksów biurowych i jeden projekt wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości około 2 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE). 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych