Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Hiszpański Desigual nowym najemcą Outlet Park Szczecin

Zarządzany przez EPP Outlet Park wzmacnia swoją ofertę modową skierowaną do klientów ceniących odważny, nietuzinkowy styl. Nowym najemcą obiektu została słynąca z barwnych, oryginalnych kolekcji marka Desigual. Na blisko 130 mkw. mieszkańcy Szczecina i okolic znajdą głównie odzież damską – okrycia wierzchnie, swetry, sukienki, buty, a także kolekcje sportowe oraz akcesoria w atrakcyjnych cenach.

Żywe kolory, zaskakujące zestawienia, energia i kontrast – to wyróżniki zyskującej na popularności „mody dopaminowej” . By wyróżnić się z tłumu, ale też poprawić sobie nastrój, konsumenci coraz chętniej sięgają po zdecydowane stylizacje, łącząc ze sobą barwy i faktury. Nowy najemca Outlet Parku Szczecin – hiszpańska marka Desigual to idealna propozycja dla tych, którzy chcą wyrazić swój styl, być autentycznym, pewnym siebie oraz pokazać optymizm i radość życia poprzez modę.

– Nieustannie rozwijamy się z myślą o wymagających klientach rynku szczecińskiego. Oferta Desigual przypadnie do gustu tym, którzy zgodnie z hasłem przewodnim naszej nowej kampanii modowej pragną „wyjść poza ramy”. Mam nadzieję, że klienci zachwycą się nową kolekcją Desigual, wykorzystującą naszywkowe i artystyczne motywy, a niezdecydowanych przekonają korzystne, outletowe ceny oraz serie ubrań w klasycznych kolorach – komentuje Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

R E K L A M A

Stworzony w Barcelonie w 1984 roku Desigual wyróżnia się wyjątkowymi kreacjami, bogactwem kolorów, nowymi wzorami i kształtami. Ubrania, torebki i akcesoria tworzone metodą patchworkową są niepowtarzalne, pozwalają na kreowanie indywidualnego stylu, inspirowanego sztuką, naturą czy architekturą. Obecna w 109 krajach na całym świecie marka kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, dbając, by jej wpływ na otoczenie był jak najbardziej pozytywny.

Outlet Park, największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, dysponuje ponad 28 tys. mkw. powierzchni najmu. To unikatowy projekt, który jako pierwszy w Polsce łączy centrum wyprzedażowe z funkcjami typowymi dla regularnego centrum handlowego. Znajduje się tu 120 sklepów oraz punktów usługowych oraz m.in. supermarket Netto, przychodnia Dom Lekarski, klub fitness Calypso oraz 7-salowe kino sieci Helios. 

Outlet Park otrzymał prestiżowy certyfikat w międzynarodowym systemie oceny wpływu budynków na środowisko BREEAM In-Use na poziomie Excellent. Budynek jest zarządzany zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w tym pozwala na znaczące obniżenie zużycia m.in. energii i wody. Zadbano także o otoczenie obiektu i jego bioróżnorodność, m.in. poprzez montaż budek lęgowych dla ptaków, nasadzenia drzew oraz pozostawienie części obszaru do naturalnego porośnięcia przez roślinność.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 obiektów handlowych, sześć kompleksów biurowych i jeden projekt wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości około 2 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).