Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Multikino oferuje reklamę na wielkim ekranie

Multikino Media wychodzi naprzeciw potrzeb firm z lokalnych rynków oferując nie tylko kampanię na wielkim ekranie, ale również przygotowanie spotu. Teraz każda mała i średnia firma będzie mogła reklamować się w kinach sieci Multikino i Cinema3D docierając z przekazem do jeszcze szerszej grupy odbiorców.

Multikino Media stworzyło ofertę dla małych i średnich firm, dzięki której nie muszą się już martwić przygotowaniem spotu. Teraz w stworzeniu reklamy kinowej od A do Z i jej emisji na wielkim ekranie nawet przez cztery tygodnie pomoże broker reklamy kinowej.

– Nasze wieloletnie doświadczenie oraz kontakt z klientami z lokalnych rynków pokazało nam, że małe i średnie firmy chcą zaprezentować swoją ofertę widzom kinowym. Wiedzą, że reklama w kinie jest skuteczna, ponieważ uczestnicy seansu skupiają swoją uwagę w 100% na wyświetlanych materiałach. Tym, co stało na przeszkodzie był często brak spotu. Właśnie dlatego wychodzimy z propozycją, która pozwoli kolejnym firmom zaistnieć na wielkim ekranie. – wyjaśnia Bogusia Sławińska, Kierownik Działu Sprzedaży Korporacyjnej.

Oferta Multikino Media składa się z czterech pakietów. Cena poszczególnych pakietów dotyczy produkcji spotu i emisji w bloku specjalnym przez cztery tygodnie w jednym kinie. Jest to lokalna oferta dedykowana maksymalnie pięciu kinom, a każde kolejne jest wyceniane indywidualnie. Licencja zrealizowanego spotu jest ważna rok z możliwością jej wydłużenia.

Multikino Media sp. z o.o. to firma wyodrębniona w 2012 roku w ramach struktury Grupy Multikino. Oferta spółki składa się z działalności brokerskiej w zakresie sprzedaży reklamy kinowej (centralnej i lokalnej), sponsoringu i akcji specjalnych oraz sprzedaży korporacyjnej obejmującej organizację konferencji w kinach oraz sprzedaż kuponów.

Świadczone usługi obejmują również obsługę kin spoza sieci Multikino i Cinema3D. Multikino Media, w związku ze 100% cyfryzacją sieci kin Multikino, zapewnia innowacyjne rozwiązania w zakresie reklamy kinowej.