Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Ponad 43 tys. dowodów najwyższej jakości Lancerto

Lancerto z dumą podsumowuje efekty strategii budowania marki na wysokiej jakości zarówno oferowanych produktów, jak i obsługi klienta. Liczba pozytywnych ocen klientów marki w sieci przekroczyła znacznie 43 tys.! Również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na najwyższym poziomie.

Od momentu powstania LANCERTO w 2008 roku, głównym założeniem było oparcie marki na dwóch filarach: produkcie wysokiej jakości i znakomitej obsłudze klienta. Taka strategia obowiązuje do dziś i procentuje a recenzje klientów mówią same za siebie.

Wysokie pozycje w badaniach i rankingach tajemniczego klienta

Codziennie w salonach LANCERTO w 32 miastach gości średnio 3 tys. osób. To ponad milion zadowolonych klientów każdego roku.

„Regularnie podnosimy kompetencje naszych pracowników – wspieramy personel, zarówno w zakresie szkoleń sprzedażowych, wiedzy produktowej jak i visual merchandisingu. Nasi konsultanci w salonach potrafią profesjonalnie doradzić osobom o różnych potrzebach i gustach. Krawiectwo na miarę polega na indywidualnym podejściu do klienta, dostrzeżeniu specyficznych oczekiwań czy choćby doboru rozmiaru. Pracownicy Lancerto mają szeroką wiedzę w zakresie klasycznej mody męskiej i tradycyjnego doboru garderoby. Są też na bieżąco jeśli chodzi o najnowsze trendy” – z dumą stwierdza Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

O wysokiej satysfakcji klientów i standardzie obsługi świadczą liczne wyróżnienia w kolejnych latach funkcjonowania marki. W 2015 roku Lancerto zajęło 1. miejsce w badaniach Daymaker Index,
z którego wynikało, że klienci w sklepach marki obsługiwani są najlepiej spośród 820 badanych sklepów ze 164 sieci handlowych w 18 branżach. Pozycję lidera jakości potwierdziło badanie obsługi w przymierzalniach – Daymaker Przymierzalnia 2019 – 1. miejsce z wynikiem 92,9% pozytywnych ocen. Podobnie było w 2020 roku kiedy Lancerto otrzymało najlepszy wynik obsługi 98,8% spośród wszystkich sieci sklepów odzieżowych (Daymaker Index 2020).

E-commerce bliski 100% satysfakcji

W sklepie internetowym www.lancerto.com 99% z ponad 25 tys. klientów pozostawiło pozytywne oceny (wg. serwisu eKomi). Równocześnie w agregatorze opinii Opineo.pl marka otrzymała średnią ocen 4,9. Blisko 16,5 tys. klientów oceniło Lancerto pozytywnie. W 1,6 tys. konsumenckich opiniach zgromadzonych w Google Lancerto otrzymało 4,25 gwiazdki na 5 możliwych. Tu również ponad 95% to opinie pozytywne. Podsumowując statystyki z samej sieci – razem to ponad 43 tys. pozytywnych opinii.

15 rok na rynku

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają
z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, T-shirty i koszulki polo.