scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Kultowy Lacoste wybiera Manufakturę

lacoste4

Ponadczasowa elegancja, doskonała jakość i niebanalne wzornictwo – to filary znanej na całym świecie marki Lacoste, która właśnie otworzyła swój pierwszy łódzki butik w Manufakturze.
Lacoste to marka z prawie stuletnią tradycją. Choć ich charakterystyczny krokodyl przeżył wiele zmian stylów i gatunków w modzie, po upływie niemalże stulecia, nadal jest ponadczasowy. Dziś jest symbolem otwartości, przekraczania granic i zabawy z modą, z uwzględnieniem tradycji.

Niebanalne połączenie luksusu z casualowym stylem zyskało marce sympatyków na całym świecie: – Lacoste to marka-symbol. Dla wielu jest synonimem luksusu, ale bez niepotrzebnego nadęcia, dzięki czemu na pewno znajdzie wśród gości Manufaktury wiernych klientów. – wyjaśnia Monika Długosz-Łempicka, dyrektor ds. marketingu Manufaktury.

 

– Marki premium, zrzeszone w Manufakturze pod szyldem Manuexclusive, kładą duży nacisk na tzw. customer experience, przez co cieszą się dużą popularnością. Goście chętnie wracają do miejsc, w których czują się komfortowo. – dodaje Długosz- Łempicka.

Butik Lacoste w Manufakturze ma 151,7 m2 powierzchni i jest zlokalizowany na parterze galerii handlowej. Jego minimalistyczne białe wnętrze przełamują żywe, energetyczne kolory ubrań i dodatków spod szyldu marki.

lacoste1

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

APSYS. zarządca Manufaktury, jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

 

Wszystkie projekty realizowane są zgodnie z ideą „Making cities vibe” – ożywiania przestrzeni miejskiej, kreowania wyjątkowych doświadczeń oraz dbania o zrównoważony rozwój miast. Apsys Polska łączy profesjonalizm z szacunkiem do tradycji, historii miejsca, jego otoczenia oraz odpowiedzialnością społeczną i ekologiczną. Biorąc pod uwagę specyfikę danej lokalizacji, tworzy innowacyjne projekty „szyte na miarę”, w harmonii z miastem i potrzebami jego mieszkańców, uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta.

Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju oraz biurowcem Arkada Business Park w Bydgoszczy i kompleksem biurowym React zlokalizowanym w centrum Łodzi. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

manufakura-apsys
galeria handlowa
110 000 m2
Manufaktura to największe w regionie centrum handlowe, a także rozrywkowo-kulturalne. Manufaktura to atrakcja turystyczna dla przyjezdnych, miejsce spotkań dla łodzian,…
Baza danych

Najemcy

lacoste_logo
obuwie męskie, obuwie damskie, odzież damska, odzież męska, odzież młodzieżowa
Lokalizacji: 13
Zajmuje się sprzedażą ubrań, butów, perfum, okularów i zegarków. Jest rozpoznawane poprzez logo – zielonego krokodyla. Pomimo że wytwarza większość…
Baza danych

Firmy

apsys-logo
developer/inwestor
Od 24 lat, Apsys projektuje i zarządza przestrzeniami handlowymi we Francji i w Polsce. Apsys rozwija innowacyjne, „szyte na miarę”…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required