scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Eobuwie.pl i MODIVO razem po raz dziesiąty

Modivo 1
Do dyspozycji mieszkańców Wrocławia i regionu oddano nowatorski sklep o powierzchni 1730 m2. Na miejscu klientów wita robot humanoidalny Pepper. Ten nietypowy asystent sprzedaży, rozpoznaje emocje, służy radą, a nawet pomaga w odbiorze zamówienia internetowego. W sklepie nie ma tradycyjnych półek i wieszaków, wyboru produktów dokonuje się za pomocą 58 nowoczesnych tabletów. Ubrania z asortymentu MODIVO można przymierzyć w 10 przymierzalniach, które są jak luksusowe garderoby. W nich będą czekać wcześniej wybrane produkty oraz szafa i tablet, dzięki któremu można podjąć ostateczną decyzję co do zakupu.
Modivo 2
Klienci mogą skorzystać z wygodnej usługi Zarezerwuj i Przymierz, pozwalającej na przymierzenie zarezerwowanych wcześniej produktów. W dowolnym momencie mogą zamówić do sklepu artykuły z oferty online eobuwie.pl oraz MODIVO. Kiedy zamówienie będzie skompletowane, otrzymają powiadomienie SMS. Na miejscu dostępna jest też funkcjonalność esize.me – specjalny skaner dzięki, któremu można właściwie dopasować obuwie.
Modivo 3
 To już 30 sklep marki eobuwie.pl z czego 10 wspólny koncept z MODIVO. Pozostałe zlokalizowane są m.in. w Gdańsku, Krakowie, Warszawie oraz Pradze.
Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

modivo-logo
dodatki modowe, odzież damska, odzież męska, odzież młodzieżowa
Lokalizacji: 30
Modivo to sieć multibrandowa stworzona przez Grupę CCC. Modivo oferuje odzież i akcesoria modowe marek premium (m.in. Tommy Hilfiger, Joop,…
Baza danych

Firmy

ccc_logo new
retailer
CCC S.A. jest największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia w Europie. Poza rynkiem…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required