scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Festiwal Nowe Horyzonty we Wrocław Fashion Outlet

Wrocław Fashion Outlet (1)

Festiwal Nowe Horyzonty to wydarzenie, na które z niecierpliwością czekają kinomani w całej Polsce. Dla tych, którzy gorączkowo odliczają już dni do tego wyjątkowego wydarzenia, mamy coś specjalnego. W tym roku, w ramach działań biforowych, dwa pokazy filmowe odbędą się na terenie Wrocław Fashion Outlet – wieloletniego partnera MFF Nowe Horyzonty. Wszyscy chętni już 2 lipca będą mogli obejrzeć dzieło kultowego, hiszpańskiego reżysera Pedro Almodóvara „Ból i blask”, a 9 lipca nominowaną do Oskara, japońską animację „Mirai”. 

– Bliska relacja mody i kina sprawia, że Wrocław Fashion Outlet kolejny rok z rzędu jest sponsorem MFF Nowe Horyzonty. – Tym razem dla miłośników kina, w ramach rozgrzewki przed festiwalem, zaplanowaliśmy specjalne wydarzenia w postaci dwóch projekcji filmowych – będą to: „Ból i blask” Pedro Almodóvara i „Mirai”, animacja japońskiego reżysera Mamoru Hosody. Jako ciekawostkę dodam, że „Mirai” to pierwszy japoński film animowany, który miał swoją premierę podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem publiczności. Mamy nadzieję, że podobnie będzie u nas. Oba filmy zapowie Stanisław Abramik, który od lat współtworzy MFF Nowe Horyzonty i aktywnie wspiera działania Kina Nowe Horyzonty, a naszych widzów z pewnością zainteresuje, dzieląc się swoją wiedzą filmową. Dla naszych gości przygotowaliśmy też atrakcje przed seansami: o 20:00 rozpoczniemy koncert jazzowy z muzyką inspirowaną kinowymi dziełami, a po nim planujemy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla publiczności – mówi Katarzyna Warzecha, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet.

– Dodatkowo można będzie także bezpłatnie ozdobić część swojej garderoby festiwalowym motywem jaskółki, znanym już z zeszłorocznej edycji, tym razem jednak w innym kolorze – dodaje.

Oprócz pokazów kinomani będą mogli już od 22 czerwca wziąć udział w konkursie organizowanym na facebookowym profilu centrum i wygrać karnety na cały MFF Nowe Horyzonty. W puli znajduje się 5 karnetów. Ale to nie wszystko – biorąc udział w konkursie organizowanym na Instagramie centrum będzie można zostać właścicielem modnych toreb lub nerek wykonanych z recyklingowych materiałów powstałych z leżaków użytkowanych podczas poprzedniej edycji festiwalu.
Dowiedz się więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com/

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

wroclaw-fashion-outlet
outlet
13 800 m2
Wrocław Fashion Outlet to centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Obiekt jest zlokalizowany w pobliżu lotniska, w bliskości Autostradowej Obwodnicy…
Baza danych

Firmy

via-outlets-logo
developer/inwestor
VIA Outlets to operator działający na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required