scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Natalia Załęcka nową Dyrektor Marketingu eobuwie.pl

Natalia Załęcka Modivo

MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.

– Wizerunek marki jest niezwykle ważny, szczególnie w dobie intensywnego rozwoju e-commerce. Dlatego w MODIVO S.A. wzmacniamy obszar komunikacji marketingowej, co pozwoli nam być nie tylko bliżej klienta, ale także wspierać realizację naszej strategii rozwoju. Nawiązując współpracę z takimi ekspertami jak Natalia Załęcka, jesteśmy pewni, że zarówno eobuwie.pl, jak i MODIVO jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczą naszych klientów swoją działalnością – mówi Damian Zapłata, Prezes Zarządu MODIVO S.A.

Natalia Załęcka ma ponad 18-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i digital. Współtworzyła strategie komunikacji dla wielu polskich marek – m.in. Euro Bank, Algida, , Łowicz oraz Getin Noble Bank, gdzie obejmowała stanowisko Dyrektor Marketingu i Digital. Przed dołączeniem do MODIVO S.A. zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej w Deloitte Digital.
– Bardzo się cieszę, że zostałam członkiem zespołu eobuwie.pl. To silna marka z ogromnym potencjałem, która cały czas prężnie się rozwija. Dołączyłam do zgranego zespołu, który realizuje kreatywne, a także interaktywne projekty. Mam nadzieję, że razem umocnimy wizerunek marki, budując pozytywne doświadczenia klientów i oferując im ciekawe treści. Z pewnością już niedługo będziecie mogli zobaczyć efekty naszej pracy – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu eobuwie.pl.

Natalia Załęcka ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Wielokrotnie doceniana za efektywne wdrażanie strategii marketingowych opartych o technologię zdobyła tak uznane nagrody jak Effie Awards, Innovation Cannes Lion, tytuł Dyrektora Marketingu Roku czy Innovation Ad Award.

MODIVO S.A. łączy ofertę platform e-commerce eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe, oferują setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W przypadku eobuwie.pl działają zawsze w lokalnych domenach. W największych polskich aglomeracjach oraz w stolicy Czech Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie oraz innowacyjnemu projektowi esize.me dokonuje rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Firmy

modivo-logo
retailer
Modivo SA to dawne Eobuwie.pl. S.A. Firma jest liderem rynku sprzedaży ecommerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka działa obecnie na 17…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required