Klub MediaMarkt ma już ponad 3 miliony uczestników

Programy lojalnościowe dają konsumentom liczne przywileje i zniżki, które szczególnie ceniąsobie polscy klienci. Dzięki temu stają się one coraz popularniejsze w kolejnych branżach. Na rynku elektroniki użytkowej jedynym tego typu programem jest Klub MediaMarkt, który liczy już 3,3 miliony uczestników.  Rynek programów lojalnościowych dynamicznie się rozwija. Blisko 2/3 dorosłych Polaków (65%) deklaruje udział w co najmniej jednym z nich. Ich popularność potwierdza również fakt, że przeciętny klient uczestniczy średnio w trzech programach, a 40 % respondentów jest otwartych na zapisanie się do kolejnych 1 . Najczęciej takie rozwiązanie oferują sieci spożywcze, drogerie, sklepy odzieżowe czy stacje benzynowe, jednak coraz więcej branż stara się w ten sposób budować lojalność klientów. Przykładem jest Klub MediaMarkt, który skupia już ponad 3,3 miliony użytkowników nowych technologii poszukujących kompletnej, ale również konkurencyjnej oferty produktów i usług. Uczestnictwo w programie tej popularnej sieci daje klientom konkretne korzyści i realne oszczędności. Już na start otrzymują kupon powitalny o wartości 40zł. Członkowie Klubu MediaMarkt zbierają punkty za zakupy, mogą liczyć na dodatkowe promocje i kupony na produkty oraz usługi. Do tego dochodzi jeszcze większa wygoda zakupów: wydłużony termin zwrotu (aż do 45 dni) oraz łatwy dostęp online do całej historii zakupów. Paragony są automatycznie zapisywane na koncie klienta, w związku z tym nie trzeba przechowywać ich papierowej wersji. Klubowicze na bieżąco otrzymują również informacje o akcjach promocyjnych i premierach. – W MediaMarkt stawiamy klienta na pierwszym miejscu. Zależy nam również na budowaniu z nim dłuższych relacji w środowisku nowych technologii. Klub MediaMarkt jest jednym z efektów takiego podejścia. Członkowie programu aktywnie korzystają z licznych korzyści, które im oferujemy i stopniowo rozwijamy. W świecie nowych technologii i retailu tworzą też społeczność, którą nie raz pytamy o zdanie na różne tematy. Od czerwca 2022 z myślą o obecnych i przyszłych klubowiczach zmieniliśmy nieco formułę Klubę – klienci za zwykłe zakupy oraz w specjalnych promocjach zbierają punkty, które mogą wymieniąć na kupony na kolejne zakupy. Jesteśmy pewni, że ten prosty i atrakcyjny mechanizm jeszcze bardziej zaktywizuje obecnych członków Klubu i pozwoli nam w niedługim czasie osiągnąć kolejny milion zadowolonych Klubowiczów – powiedział Maciej Sancewicz, CEM & CRM Manager w MediaMarktSaturn Polska.  

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych