scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

King Cross Marcelin wzmacnia tenant mix i stawia na polską modę

EPP_King Cross Marcelin_Medicine

Należący do EPP King Cross Marcelin poszerzył swoją ofertę o dwie polskie marki odzieżowe. Do poznańskiego centrum dołączył salon Medicine, oferujący kolekcje ubrań tworzone we współpracy ze znanymi artystami oraz butik Poloneska, specjalizujący się w eleganckich stylizacjach dla kobiet. Nowi najemcy zajęli przestrzeń o łącznej powierzchni ponad 350 mkw.

Branża fashion jest w fazie wzrostu – według prognoz w latach 2022-2026 polski rynek odzieży będzie rósł w tempie 8,5% rocznie, a sprzedaż na koniec tego okresu osiągnie szacowaną wartość na poziomie 15,9 mld euro. Krajową produkcję wspierają też konsumenci – aż 84% z nich posiada już ubrania od polskich marek. Ponad połowa badanych docenia wygodę i jakość, a dla 44% głównym wyróżnikiem jest korzystna cena. Co czwarty Polak, kupując od rodzimych marek, chce wspierać lokalne firmy.

– Segment modowy stanowi ważną część oferty centrum handlowego, dlatego staramy się regularnie aktualizować portfolio King Cross Marcelin, by zaskakiwać mieszkańców Poznania nowymi propozycjami. Zależy nam na zróżnicowanej ofercie, trafiającej do różnych grup odbiorców. Stawiamy zarówno na rozpoznawalne brandy, jak Medicine, ale też na oryginalne i autorskie projekty, które reprezentuje Poloneska. Obydwie marki mają polski kapitał, co również doceniają konsumenci – tłumaczy Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Medicine – autorskie printy z polską metką

Marka Medicine łączy kreatywność i pasję, a kultura i sztuka są dla niej nadrzędną wartością, nadającą ubraniom oryginalnego charakteru i indywidualności. Do współpracy regularnie zapraszani są artyści, dzięki którym powstają kolekcje wyróżniające się unikalnym wzornictwem oraz autorskimi printami, np. Tomek Sadurski, Dawid Ryski, Alek Morawski czy Beata Śliwińska (BARRAKUZ). Ponadto Medicine regularnie podejmuje szeroko zakrojone działania artystyczne, angażuje się w projekty z różnych dziedzin, włącza aktywnie w akcje charytatywne i społeczne. W nowo otwartym sklepie klienci King Cross Marcelin znajdą ubrania dla kobiet i mężczyzn oraz akcesoria, obuwie czy produkty do domu.

Poloneska – elegancki strój na każdą okazję

Drugim najemcą, który dołączył do poznańskiego centrum jest butik oferujący elegancką odzież damską – Poloneska. Klientki znajdą tam ubrania na specjalne okazje, tworzone przez rodzimych projektantów, m.in. sukienki koktajlowe i wieczorowe, okrycia wierzchnie oraz akcesoria, np. torebki kopertowe, które uzupełnią szykowną stylizację. Kolekcje dostępne są w szerokiej gamie rozmiarów od 34 do 50.

Centrum King Cross Marcelin, którego powierzchnia handlowa wynosi 45 000 mkw., położone jest w dogodnym punkcie komunikacyjnym, w zachodniej części Poznania. Wśród jego najemców znajdują się liczne punkty usługowe oraz tak popularne marki jak Auchan, Media Markt, H&M, Reserved, CCC, Empik czy McDonald’s.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

king-cross-marcelin
galeria handlowa
45 353 m2
King Cross Marcelin to jedno z pierwszych poznańskich centrów handlowych powstałe w 2005 r. Jest to jedyna galeria znajdująca się…
Baza danych

Firmy

epp-logo
developer/inwestor
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka, która działa według formuły…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required