Powrót do centrów handlowych
Rok 2020 i początek 2021 przeniósł wiele aspektów naszego życia do sieci. Za sprawą pandemii COVID-19 gospodarka cyfrowa nabrała gwałtownego rozpędu. Autorzy wspomnianego raportu przewidują, że wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce osiągnie do 2026 r. poziom 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost aż o 12 proc. Pomimo tej ogromnej dynamiki w e-handlu, obserwujemy powolny zwrot klientów w stronę świata offline. Z prognoz Euromonitor International wynika, że sprzedaż stacjonarna w ciągu najbliższych czterech lat zwiększy się o 10,5 proc. Z pewnością nie będzie to jednak powrót do czasów sprzed pandemii, bowiem duża część społeczeństwa zauważyła, że zakupy przez Internet to dla nich wygodniejszy sposób na szybkie transakcje bez konieczności wychodzenia z domu. Na jakich więc obszarach w nadchodzących miesiącach powinni skupić się właściciele marek z branży modowej, aby zoptymalizować rozwój swojego biznesu?
Doświadczenie omnikanałowości
Nowe technologie w dwóch światach sprzedaży
Wyzwania ostatniej mili