scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Galeria Mokotów promuje najemców gastronomicznych

Galeria Mokotów (1)

Warszawska Galeria Mokotów po raz kolejny przygotowała kampanię mającą na celu wsparcie obecnych tam restauracji i kawiarni. W ramach czerwcowej akcji prowadzone są działania w digitalu, social mediach a także współpraca z influencerami. Wszystko uzupełnione promocją „Złóż zamówienie i odbierz 10zł”. Ważnym elementem kampanii są także warsztaty kulinarne dla wychowanków podwarszawskich ośrodków opiekuńczo-wychowawczych. Celem wszystkich tych działań jest zwiększenie zainteresowania restauracjami i kawiarniami Galerii Mokotów jak również budowanie kulinarnej ciekawości wśród dzieci i młodzieży.

Jedzenie to bez wątpienia jedna z rozkoszy w życiu człowieka a spotkania przy stole należą do tych najprzyjemniejszych. Umiejętność gotowania i łączenia smaków potrafi też podnieść poczucie własnej wartości i sprawczości będąc ważnym elementem usamodzielniania się młodych ludzi. Dlatego też Galeria Mokotów zdecydowała się ponownie przygotować szeroko zakrojoną kampanię promującą jej restauracje i kawiarnie a także zaprosić dzieci z podwarszawskich placówek opiekuńczo-wychowawczych na warsztaty, podczas których przez zabawę uczyły się prostych przepisów oraz poznawały ciekawostki dotyczące kuchni włoskiej i japońskiej.

„Galeria Mokotów jest jednym z najbardziej znanych punktów na zakupowej mapie Warszawy. Tymczasem jej bogata oferta restauracji i kawiarni, również tych z obsługą stolikową, ze smakami świata zamkniętymi pod jednym dachem, nadal może być sporym zaskoczeniem. Mamy nadzieję, że tegoroczna kampania jeszcze mocniej rozsławi naszą strefę Grand Kitchen i pomoże najemcom gastronomicznym zwiększyć liczbę gości spragnionych wspaniałego jedzenia i spotkań przy stole.” – mówi Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów.

W ramach kampanii, która trwać będzie do 2 lipca, zaplanowano szereg działań w mediach – zarówno w prasie, w digitalu jak i w social mediach. Dodatkową zachętą do odwiedzenia restauracji i kawiarni obecnych w Galerii Mokotów jest akcja „Złóż zamówienie i odbierz 10zł Cashback”, w ramach której za każde zamówienie powyżej 30zł (w jednym z lokali, które dołączyły do tej promocji) można otrzymać aż 10zł zwrotu na konto bankowe w ramach funkcjonalności Cashback.

Bardzo ważnym elementem czerwcowej kampanii były warsztaty dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej, zorganizowane prze Galerię Mokotów wraz z KUKBUK. Partnerami tych spotkań byli najemcy Galerii: Sala Zabaw FIKOŁKI, restauracja TOKYO Sushi oraz Największa w Europie Wystawa Budowli z Klocków LEGO®. Podobnie jak poprzednie warsztaty usamodzielniające, zorganizowane w listopadzie ubiegłego roku z Fundacją Samodzielność Od Kuchni, spotkania te miały na celu zainteresowanie najmłodszych różnorodnością smaków i samodzielnym przygotowywaniem smacznych dań przez co może wzmocnić się ich poczucie sprawczości. Równie ważna była oczywiście świetna zabawa, którą zapewniły gościom Galerii FIKOŁKI i Wystawa Budowli z Klocków LEGO®.

Pierwszego dnia, we wtorek 21 czerwca, Galerię Mokotów odwiedzili wychowankowie Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Wyszogrodzie, których ugościła Sala Zabaw FIKOŁKI. Podczas warsztatów dzieci nauczyły się robić tiramisu i pizzę. Dowiedziały się też skąd pochodzą te dania, jakie mają składniki, jak je łączyć i dlaczego. Każde z nich wykonało swoją własną wersję pizzy z ulubionymi dodatkami. Czas w którym ciasto na pizzę musiało wyrosnąć został poświęcony na zabawę na ściance wspinaczkowej i na przeróżnych Fikołkowych atrakcjach. Na zakończenie wizyty wszyscy wspólnie ze smakiem zjedli przygotowane przez siebie dania.

Drugą część wizyty dzieci z Wyszogrodu poświeciły na zwiedzanie Największej w Europie Wystawy Budowli z Klocków LEGO®. To nie była tylko rozrywka ale też nauka przez zabawę o różnych, najsłynniejszych na świecie budowlach (m. innymi Murze Chińskim, Luwrze, Krzywiej Wierzy w Pizie czy Górze Rushmore gdzie widnieją wizerunki 4 ojców założycieli USA). Był ten czas na zabawę klockami i budowanie według własnej inwencji.

W kolejnym dniu (środa, 22 czerwca) Galerię Mokotów odwiedzili wychowankowie Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Atria w Giżycach oraz Antares w Sochaczewie, którzy skorzystali z gościnności i wiedzy restauracji Tokyo Sushi. Uczestnicy dowiedzieli się skąd pochodzi sushi, jakie są jego składniki i poznali tajniki wykonywania popularnych rolek. Na koniec tego spotkania był oczywiście czas na wspólną sushi-ucztę i rozmowy o wrażeniach z warsztatów, swoich ulubionych daniach i smakach. Nie obyło się też bez wspaniałej zabawy i goście z Giżyc i Sochaczewa również skorzystali z gościnności Wystawy Budowli z Klocków LEGO®.

 

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

galeria-mokotow-fasada
galeria handlowa
67 500 m2
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Westfield-Unibail-Rodamco, w maju…
Baza danych

Firmy

Unibail-Rodamco-Westfield jest jednym z największych światowych deweloperów i zarządców flagowych destynacji zakupowych. Z portfolio szacowanym na 62 miliardy euro, z…
Baza danych

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required