Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Super-Pharm dba o środowisko

Redukcja ilości odpadów, zmniejszenie zużycia energii czy skracanie łańcucha dostaw to tylko niektóre z wyzwań, z którymi na co dzień mierzy się branża kosmetyczna. Aby im sprostać, sieć Super-Pharm zgodnie z globalnymi trendami zachęca swoich partnerów do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. Jednym z nich są nowoczesne stacje refill Yope powered by SWAPP – od niedawna dostępne w wybranych placówkach sieci.

„W Super-Pharm najważniejszy jest dla nas ciągły rozwój – nie tylko oferty, ale także rozwiązań, które regularnie wdrażamy w naszych placówkach i sklepie online. Dlatego bardzo cieszymy się, że możemy współpracować z partnerami, którzy podzielają te same wartości”. – mówi Beata Dąbrowska, marketing communication & PR manager Super-Pharm – „Stacje refill Yope powered by SWAPP to innowacja na światowym rynku. Jeden automat pozwala rocznie uzupełnić 30 000 litrów płynu, co odpowiada 60 000 nowych butelek! To prawdziwa rewolucja. Jesteśmy dumni, że możemy być jej częścią”. – dodaje Beata Dąbrowska.

Klienci Super-Pharm już teraz mogą skorzystać ze stacji refill w placówce w Krakowie i na warszawskim Targówku. W najbliższym czasie sieć planuje uruchomić kolejnych 5 refillomatów. Twórcami urządzeń refillujących jest polski startup SWAPP, którego celem jest redukcja ilości plastiku w branży FMCG. W każdym automacie dostępna jest oferta naturalnych produktów Yope, m.in: mydło w płynie, żel pod prysznic, szampon do włosów oraz płyn do naczyń. Koszty napełniania w formule refill są zależne są od rodzaju produktu i jego pojemności, niższe o około 15% od regularnej ceny produktów Yope.

Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W sklepach Super-Pharm zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat zdrowia, urody i pielęgnacji.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem