Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Eobuwie.pl i MODIVO wybierają Focus Mall na debiut w Piotrkowie Trybunalskim

Marki eobuwie.pl i MODIVO zgodnie z przyjętą strategią rozbudowują sieć sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju. Kolejny wspólny punkt właśnie został otwarty w Piotrkowie Trybunalskim. W centrum handlowym Focus Mall debiutuje nowoczesny koncept z ofertą obu brandów.

Multibrandowe platformy eobuwie.pl i MODIVO znane są z szerokiego asortymentu, innowacyjnych rozwiązań i komfortu zakupów. Marki konsekwentnie dążą do łączenia światów online i offline, m.in. poprzez tworzenie zaawansowanych technologicznie sklepów stacjonarnych.

Obydwa brandy podkreślają również, że najważniejszy jest dla nich Klient, a także jak najlepsze, a zarazem innowacyjne doświadczenia zakupowe. Na miejscu czeka ponad 11 000 produktów dostępnych od ręki oraz dostarczanych w 3 minuty od zamówienia w sklepie, pełna oferta online, a także możliwość skorzystania z popularnych usług: esize.me (skaner 3D, który umożliwia właściwe dopasowanie obuwia) oraz zarezerwuj i przymierz (umożliwia zamówienie produktów z oferty online, a następnie przymierzenie ich w sklepie). Na powierzchni ponad 420 metrów kwadratowych przygotowano 32 tablety prezentujące asortyment. Produkty z oferty MODIVO można zarezerwować online na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej, a w sklepie przymierzyć w jednej z 3 interaktywnych
przymierzalni i zdecydować o ich zakupie.

Sklep eobuwie.pl i MODIVO gromadzi portfolio kilkuset marek z segmentów premium, sport, czy casual. Wśród nich znajdują się m.in. Guess, Calvin Klein, Furla, adidas, czy NewBalance.

Sklep w Piotrkowie Trybunalskim zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego Focus. Jest to pierwszy w regionie wspólny koncept multibrandów, a zarazem 31 sklep eobuwie.pl z czego 11 wspólny z MODIVO. Spółka konsekwentnie realizuje swoją strategię, w której stawia
na omnichannel i łączenie zakupów offline z online.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat