Bifor Nowe Horyzonty we Wrocław Fashion Outlet – pierwszy z pokazów zapowiadających Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty już za nami. W ramach działań zapowiadających tegoroczny festiwal Nowe Horyzonty centrum Wrocław Fashion Outlet, wieloletni partner festiwalu, przygotował wyjątkową akcję promującą wydarzenie.
Mowa o festiwalowej rozgrzewce, w ramach której przewidziano m.in. dwa darmowe pokazy filmowe. Dla uczestników organizatorzy przygotowali też konkursy z nagrodami oraz dodatkowe atrakcje. Pierwszy z pokazów odbył się w sobotę, 2 lipca, kolejny zaplanowany jest na 9 lipca.
Nie tylko pokaz filmowy
2 lipca na terenie centrum Wrocław Fashion Outlet wszyscy chętni mogli za darmo obejrzeć dzieło kultowego, hiszpańskiego reżysera Pedro Almodóvara „Ból i blask”. Wydarzenie rozpoczęło się jednak nieco wcześniej – już od 19:30 czynny był specjalny punkt, w którym za pomocą techniki sitodruku można było bezpłatnie ozdobić swoją torbę, t-shirt czy kurtkę motywem festiwalowej jaskółki. Dodatkowo seans poprzedził koncert jazzowy z muzyką inspirowaną kinowymi dziełami oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez centrum oraz partnera wydarzenia, Radio Ram. Wyjątkowe atrakcje przewidziano też dla członków Wrocław Fashion Club, programu lojalnościowego Wrocław Fashion Outlet. Wśród leżaków przeznaczonych dla widzów znalazł się sygnowany logo programu rząd zarezerwowany specjalnie dla członków klubu, na których czekały darmowe przekąski i napoje od restauracji Pasibus mieszczącej się na terenie centrum.
– Ogromnie cieszy nas fakt, że nasze wydarzenie spotkało się z tak dużym zainteresowaniem. Ilość osób chcących uczestniczyć w pokazie oraz dodatkowych, przygotowanych przez nas atrakcjach, przerósł nasze oczekiwania, co doskonale pokazuje, że akcja okazała się przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę”. To też dowód na to, że wybrany przez nas film Pedro Almodóvara świetnie wpisał się w gusta mieszkańców Wrocławia i okolic, którzy w sobotni wieczór tak tłumnie pojawili się na łące przed naszym centrum – podkreśla Katarzyna Warzecha, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet.
PARTNER PORTALU
Drugi z bezpłatnych pokazów przewidzianych w ramach rozgrzewki przed festiwalem Nowe Horyzonty zaplanowany jest na sobotę 9 lipca. Tego dnia wszyscy chętni będą mogli obejrzeć nominowaną do Oskara animację „Mirai” japońskiego reżysera Mamoru Hosody. Warto podkreślić, że jest to pierwszy japoński film animowany, który miał swoją premierę podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem publiczności. Seans rozpocznie się o godz. 21:00, ale już od godz. 19:30, podobnie jak w przypadku pierwszego pokazu, na uczestników czekać będą liczne atrakcje przygotowane przez Wrocław Fashion Outlet, m.in. konkurs z nagrodami, a także foodtrucki takie jak Solleim czy Chingu, które będą dostępne przez cały dzień Organizator mając na uwadze znakomitą frekwencję podczas pierwszego wydarzenia przewidział zwiększenie miejsc siedzących dla uczestników.
Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.