Lacoste, producent odzieży sportowej z segmentu premium, zmienił swoją lokalizację na terenie Wrocław Fashion Outlet. Nowy salon francuskiej marki to nie tylko większa powierzchnia – 268 zamiast 168 mkw. – ale także szereg zmian dotyczących wystroju oraz asortymentu.
Elegancki wystrój i jeszcze szersza oferta luksusowych artykułów. Lacoste to kultowa francuska marka premium oferująca odzież, obuwie i akcesoria dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Charakterystyczne logo zielonego krokodyla jest rozpoznawalne na całym świecie i stanowi synonim sportowej elegancji, najwyższej jakości i dbałości o detale. Jest także doskonale znane klientom Wrocław Fashion Outlet, w którym to centrum marka obecna jest od 2018 roku.
Aby móc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i podkreślić charakter brandu zdecydowano o powiększeniu powierzchni, zmianie wyglądu i rozszerzeniu asortymentu sklepu zlokalizowanego we Wrocław Fashion Outlet – ma on zyskać bardziej butikowy, kameralny charakter.
– Lacoste, jako marka premium, przykłada ogromną wagę do wyglądu swoich sklepów oraz jakości obsługi. Zależy nam na indywidualnym podejściu do klienta – chcemy, aby wizyta w naszym salonie wiązała się dla niego z wyjątkowymi doznaniami zakupowymi. Jednocześnie zależy nam, aby kupujący zyskali dostęp do jeszcze większej liczby kolekcji, także tych luksusowych. Z tego względu podjęliśmy decyzję o powiększeniu salonu, zmianie wystroju (nabrał on bardziej eleganckiego charakteru), jak i asortymentu, który rozszerzyliśmy o jeszcze więcej artykułów z segmentu premium – zaznacza Joanna Ganne, przedstawiciel Lacoste. – Obecnie to największy salon Lacoste dostępny dla klientów w regionie Dolnego Śląska – dodaje Joanna Ganne.
PARTNER PORTALU
Współpraca Lacoste z Wrocław Fashion Outlet
– Marka Lacoste jest obecna we Wrocław Fashion Outlet od kilku lat i przez cały ten czas cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów, którzy cenią sobie możliwość zakupu wysokiej jakości ubrań i akcesoriów, z jakich słynie producent, w atrakcyjnych, outletowych cenach. Decyzja o zmianie lokalizacji i powiększeniu powierzchni sklepu o 100 mkw. stanowi dla nas potwierdzenie udanej współpracy oraz jest dowodem silnej pozycji Wrocław Fashion Outlet na rynku centrów handlowych – podkreśla Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.
Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na powierzchni mierzącej blisko 14 tys. metrów kwadratowych znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Karl Lagerfeld, Lacoste W.Kruk, Levi’s, , Marc O’Polo i Triumph. Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70 proc. w porównaniu z cenami pierwotnymi. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom w wygodny sposób cieszyć się promocjami. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie to około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.