Monnari wzmacnia ofertę Galerii Piastovej

Galeria Piastova, obiekt handlowy Napollo zlokalizowany w Gnieźnie, właśnie poszerza ofertę o kolejną markę modową. Portfolio propozycji zakupowych dla gnieźnian rozszerzy się o Monnari. To kolejna niespodzianka dla klientów tej galerii, która ostatnio wzbogaciła się także o nowe punkty gastronomiczne.

Galeria Piastova w Gnieźnie to nowoczesne centrum typu convenience, zlokalizowane przy jednym z głównych węzłów komunikacyjnych miasta. Na ponad 8 tys. mkw. powierzchni znajdują się sklepy sieciowe popularnych marek z kategorii spożywczej, mody rodzinnej i akcesoriów, multimediów, sportu, zdrowia i urody, którym towarzyszą butiki, usługi i gastronomia. Teraz do tego grona dołączy marka Monnari, która obok takich marek jak Briju, CCC, Esotiq, Gatta, KiK, Lee Cooper, Pepco czy Q&Q, będzie stanowić część oferty marek odzieżowych i marek z akcesoriami. Monnari to polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe, kobiece kroje. Brand oferuje szeroki asortyment ubrań, dodatków oraz modeli z linii Bags&Shoes, szczególnie dbając o detale i wykończenia.

– Stale rozwijamy Galerię Piastova, aby nasi Klienci mogli czerpać z oferty jak najwięcej korzyści – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO. – Planowane już niedługo otwarcie Monnari to kolejny krok w realizacji tej strategii – nie tak dawno poszerzyliśmy ofertę gastronomiczną o food truck z burgerami, który można odwiedzić przed lub po zakupach, albo też skorzystać z punktu z deserami, również zlokalizowanego w otoczeniu Piastovej. Chcemy podążać za trendami i stwarzać naszym odwiedzającym jak najwięcej udogodnień, dopasowanych do ich aktualnych oczekiwań, dlatego wciąż proponujemy nowe koncepty.

Galeria Piastova już niedługo zyska nowe, uzupełniające jej ofertę handlową sąsiedztwo. Deweloper właśnie szykuje się do finalizacji budowy parku handlowego N-Park w tym mieście, usytuowanego w pobliżu Galerii. Otwarcie planowane jest na jesień 2022.

Napollo to polska, doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Ostatnio otwarto N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej. Z kolei w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono w 2021 modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. 12 maja 2022 otworzył się N-Park w podwrocławskich Łanach, a otwarcie w Pszczynie miało miejsce w czerwcu, z kolei jesienią otworzy się nowy N-Park w Gnieźnie. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.