Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Fashion Club – unikatowy program lojalnościowy Wrocław Fashion Outlet

Możliwość gromadzenia środków za każde zakupy i wykorzystywania ich w postaci zniżek nawet do 25%, dostęp unikatowych usług i ofert specjalnych – to tylko niektóre korzyści, jakie czekają na uczestników Fashion Club, programu lojalnościowego Wrocław Fashion Outlet.

Liczne benefity związane z przystąpieniem do klubu przekładają się na wzrost zainteresowania klientów ofertą centrum, a co za tym idzie – większe zyski ze sprzedaży dla najemców, którzy przystąpią do programu. Z myślą o nich w ramach Fashion Clubu organizowane są też liczne dodatkowe akcje prosprzedażowe. O zaletach wynikających z uczestnictwa w programie ze strony najemców i klientów opowiadają Beata Jarema, Retail Director oraz Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager we Wrocław Fashion Outlet.

Nowoczesne narzędzie wspierające sprzedaż

Wrocław Fashion Club to program stworzony przede wszystkim z myślą o obecnych i przyszłych najemcach Wrocław Fashion Outlet. „Zależało nam, aby program lojalnościowy, który uruchomimy, przynosił korzyści nie tylko kupującym, ale również naszym partnerom”, podkreśla Beata Jarema, Retail Director Wrocław Fashion Outlet. „Wrocław Fashion Club to nowoczesne narzędzie, które pozwala pozyskiwać lojalnych klientów, a dodatkowo stanowi kolejny bezpłatny kanał komunikacji dla marek (aplikacja, push notifications, newslettery). Dzięki przystąpieniu do programu mogą one uczestniczyć w licznych inicjatywach wspierających sprzedaż, takich jak organizowana dwa razy w roku akcja Private Sale, podczas której klientom oferowany jest dodatkowy rabat w wysokości 20% od cen outletowych, co przekłada się na nawet dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Raz w roku odbywa się też kampania pod nazwą „Miesiąc Fashion Club” – w jej ramach skupiamy się na promocji programu i partycypujących w nim marek za pośrednictwem wszystkich naszych kanałów. Warto też podkreślić, że najemcy, którzy przystąpili do klubu, w każdym miesiącu otrzymują szczegółowe raporty, z których mogą dowiedzieć się, jaka ilość transakcji została dokonana w ramach Fashion Club (w stosunku do całości sprzedaży) oraz jaka była średnia wartość paragonu (ATV) klienta będącego członkiem programu, a jaka osoby, która nie jest uczestnikiem Wrocław Fashion Club”. Jak pokazują zgromadzone przez nas statystyki wartość paragonu (ATV) w przypadku członka Fashion Clubu jest średnio o 43% wyższa niż w przypadku osoby nie uczestniczącej w programie (od momentu uruchomienia programu w 2019 roku)”, dodaje Beata Jarema, Retail Director Wrocław Fashion Outlet.

Wyjątkowe benefity dla klientów

Fashion Club to program lojalnościowy Wrocław Fashion Outlet, do którego przystąpiło już niemal 40 000 uczestników. Podczas każdej transakcji dokonanej w sklepie uczestniczącym w programie klienci zyskują 5% wartości paragonu, a zebraną sumę mogą wykorzystać w postaci zniżki przy kolejnych zakupach (maksymalnie do 25%). Klubowicze mogą także korzystać z dodatkowych ofert specjalnych lub usług, niedostępnych dla innych – do tej pory były to m.in. możliwość personalizacji rowerów i akcesoriów rowerowych, metamorfoza stylu z Harper’s Bazaar, karnety i bilety na festiwal filmowy Nowe Horyzonty czy stylowe torby na zakupy wykonane z materiałów z recyklingu. „Członkostwo w programie, poza dostępem do atrakcyjnych zniżek i dodatkowych benefitów, umożliwia też udział w wyjątkowych akcjach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu – we wrześniu 2020 roku każda transakcja w ramach Fashion Club oznaczała posadzenie przez nas jednego drzewka. Efektem było zasadzenie w kwietniu 2021 roku 6000 sadzonek, które gdy urosną stworzą las we wrocławskiej dzielnicy Osobowice. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów w program, dodatkowo posadziliśmy 10 dorosłych drzew i ufundowaliśmy 9 dużych insektowników w sąsiadującym z naszym centrum Parku Tysiąclecia. Dołączenie do klubu jest więc nie tylko szansą na dodatkowe zniżki, ale też okazją do zadbania razem z nami o wrocławskie środowisko”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager w Wrocław Fashion Outlet.

Aby przystąpić do programu wystarczy, że klient pobierze na telefon aplikację Wrocław Fashion Club, dostępną w Google Play lub App Store. Nie tylko pozwoli ona gromadzić punkty za zakupy, ale też sprawdzić informacje o ilości zgromadzonych środków, markach uczestniczących w programie oraz wyjątkowych ofertach przygotowanych z myślą o członkach klubu. Alternatywnie, można także odebrać kartę członkowską Wrocław Fashion Club w Punkcie Informacyjnym lub przy kasie w salonie każdej marki uczestniczącej w programie.

Jedyny outlet na Dolnym Śląsku

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.