Żabka promuje dobre żywienie i zrównoważony styl życia

Dziwnów to pierwsza z pięciu miejscowości nad Bałtykiem, do której zawitała Żabka w ramach tegorocznej edycji „Projektu Plaża”, realizowanego przez Telewizję TVN. Sieć zaprasza wypoczywających nad polskim morzem do odwiedzin w specjalnie przygotowanej strefie w miasteczku TVN na plaży.

Jednocześnie zaprasza do „Strefy Letniego Kina i Muzyki”, w której w mobilnej Żabce można zaopatrzyć się w smaczne i pożywne produkty. W kolejnych tygodniach wakacji strefa Żabki pojawi się również w Kołobrzegu, Władysławowie, Krynicy Morskiej i Gdańsku, a mobilna Żabka dotrze też na „Top of The Top Sopot Festival”.

Strefa Żabki w 5 nadmorskich miejscowościach

Sieć Żabka została jednym ze sponsorów tegorocznej edycji „Projektu Plaża”, realizowanego przez Telewizję TVN. W ramach współpracy w pięciu nadmorskich lokalizacjach w ramach miasteczka TVN stworzone zostaną specjalne strefy Żabki, w których planowane są aktywności dla dzieci i dorosłych m.in. konkursy z nagrodami, quizy wiedzy z zakresu dobrego żywienia i ekologii oraz degustacja produktów marki własnej Foodini.

Rozmowy o dobrym żywieniu i zrównoważonym stylu życia

W ramach „Projektu Plaża” przewidziano też serię wejść live ze strefy Żabki podczas programów „Dzień Dobry Wakacje” oraz relacji w „Co za Tydzień”. Ich gośćmi będą przedstawiciele Żabki oraz eksperci w zakresie dobrego żywienia i zrównoważonego stylu życia.

– Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także czasochłonnym procesem przygotowania posiłków. Również podczas wakacji chcemy ułatwiać naszym klientom dokonywanie lepszych wyborów żywieniowych i sprawiać, że będą one jak najwygodniejsze. Dlatego oferujemy im m.in. produkty naszej marki Foodini – to pyszna propozycja płynnej przekąski na bazie soczystych owoców, którą łatwo można zmieścić do torby na plażę. Może być ona jedną z pięciu zalecanych dzieciom i dorosłym codziennych porcji warzyw i owoców, jednocześnie zapewniając całą masę owocowej przyjemności – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.
Oprócz swojej strefy na plaży, Żabka wraz ze swoim sklepem mobilnym obecna będzie również w „Strefie Kina Letniego i Muzyki”, oferując specjalny asortyment, dostosowany do potrzeb osób wypoczywających nad morzem.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.

 

 

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych