Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Primark zobowiązuje się do utrzymania cen ponad tysiąca produktów dla dzieci

Primark zabezpieczy ceny ponad tysiąca podstawowych produktów dla dzieci dostępnych w jego ofercie, celem wsparcia finansów rodzin w obliczu rosnących kosztów życia.

Zobowiązanie do zamrożenia cen wielu artykułów z linii dziecięcej jest odpowiedzią na rosnącą presję odczuwaną przez setki rodzin w całym kraju. Od bielizny, przez t-shirty, po sukienki i dżinsy – tej jesieni Primark utrzyma niskie ceny wielu swoich najpopularniejszych produktów.

“Funkcjonowanie w obecnych warunkach ekonomicznych stanowi wyzwanie dla nas wszystkich, a ze szczególnie trudną sytuacją mierzą się rodziny, dla których kluczowe jest zadbanie o dzieci. Oferowanie klientom najlepszych wartości zawsze było ważne dla naszej marki, a dziś wydaje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Mamy nadzieję, że zabezpieczając poziom cen naszych podstawowych artykułów dziecięcych, takich jak*: koszulki z długim rękawem, bluzy, sukienki, dżinsy, bieliznę czy skarpetki, możemy choć w niewielki sposób pomóc rodzinom” – powiedział Maciej Podwojski, Kierownik ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w Primark.

Zobowiązanie do zabezpieczenia cen sprawi, że rodziny będą mogły zaopatrzyć się m.in. w wyżej wymienione artykuły przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego.

Wiele produktów podlegających zamrożeniu cen posiada dodatkowo oznaczenie – Primark Cares, świadczące o wykonaniu asortymentu z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony. Dotyczy to m.in. koszulki dziecięcej z długim rękawem i dżinsów wyprodukowanych z bawełny pochodzącej z Programu Zrównoważonej Bawełny Primark (Primark Sustainable Cotton Programme – PSCP), największej tego typu inicjatywy wśród wszystkich odzieżowych detalistów. W jej ramach rolnicy szkoleni są w zakresie uprawy bawełny, przy użyciu bardziej zrównoważonych metod rolniczych, co pomaga zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i poprawić ich źródła utrzymania.

Primark to międzynarodowy detalista, oferujący klientom najnowsze trendy w modzie, a także kosmetyki i artykuły wyposażenia domu w korzystnych cenach. Firma powstała w 1969 r. w Irlandii pod nazwą Penneys i zatrudnia ponad 70.000 osób w 14 krajach w Europie i Ameryce Północnej. Skupiając się na tworzeniu niezapomnianych doświadczeń zakupowych w swoich sklepach, Primark kontynuuje ekspansję na nowych i istniejących rynkach. Do końca 2026 r. chce posiadać 530 sklepów, włączając w to planowane w najbliższym czasie wejście do Rumunii i Słowacji.