Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Primark zobowiązuje się do utrzymania cen ponad tysiąca produktów dla dzieci

Primark zabezpieczy ceny ponad tysiąca podstawowych produktów dla dzieci dostępnych w jego ofercie, celem wsparcia finansów rodzin w obliczu rosnących kosztów życia.

Zobowiązanie do zamrożenia cen wielu artykułów z linii dziecięcej jest odpowiedzią na rosnącą presję odczuwaną przez setki rodzin w całym kraju. Od bielizny, przez t-shirty, po sukienki i dżinsy – tej jesieni Primark utrzyma niskie ceny wielu swoich najpopularniejszych produktów.

“Funkcjonowanie w obecnych warunkach ekonomicznych stanowi wyzwanie dla nas wszystkich, a ze szczególnie trudną sytuacją mierzą się rodziny, dla których kluczowe jest zadbanie o dzieci. Oferowanie klientom najlepszych wartości zawsze było ważne dla naszej marki, a dziś wydaje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Mamy nadzieję, że zabezpieczając poziom cen naszych podstawowych artykułów dziecięcych, takich jak*: koszulki z długim rękawem, bluzy, sukienki, dżinsy, bieliznę czy skarpetki, możemy choć w niewielki sposób pomóc rodzinom” – powiedział Maciej Podwojski, Kierownik ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w Primark.

Zobowiązanie do zabezpieczenia cen sprawi, że rodziny będą mogły zaopatrzyć się m.in. w wyżej wymienione artykuły przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego.

Wiele produktów podlegających zamrożeniu cen posiada dodatkowo oznaczenie – Primark Cares, świadczące o wykonaniu asortymentu z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony. Dotyczy to m.in. koszulki dziecięcej z długim rękawem i dżinsów wyprodukowanych z bawełny pochodzącej z Programu Zrównoważonej Bawełny Primark (Primark Sustainable Cotton Programme – PSCP), największej tego typu inicjatywy wśród wszystkich odzieżowych detalistów. W jej ramach rolnicy szkoleni są w zakresie uprawy bawełny, przy użyciu bardziej zrównoważonych metod rolniczych, co pomaga zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i poprawić ich źródła utrzymania.

Primark to międzynarodowy detalista, oferujący klientom najnowsze trendy w modzie, a także kosmetyki i artykuły wyposażenia domu w korzystnych cenach. Firma powstała w 1969 r. w Irlandii pod nazwą Penneys i zatrudnia ponad 70.000 osób w 14 krajach w Europie i Ameryce Północnej. Skupiając się na tworzeniu niezapomnianych doświadczeń zakupowych w swoich sklepach, Primark kontynuuje ekspansję na nowych i istniejących rynkach. Do końca 2026 r. chce posiadać 530 sklepów, włączając w to planowane w najbliższym czasie wejście do Rumunii i Słowacji.