Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Nowe Bielawy zapytały swoich klientów, co sądzą o ich rozwoju w ostatnich latach. Noty, które centrum dostało od kupujących, pokazują, że obiekt ma coraz mocniejszą pozycję na lokalnym rynku.

Nowe Bielawy z nowymi sklepami i po modernizacji przypadły do gustu kupującym. Aż 95% osób robiących tu zakupy pozytywnie ocenia centrum handlowe, dostrzegając zarówno zmiany, jakie w ostatnich 4 latach zaszły w obiekcie, jak również jego ofertę, wykraczającą poza schemat convenience – wynika z badań konsumenckich ARC Rynek i Opinia dla Newbridge.

– To niezwykle wartościowa ocena, bo nie jest anonimowa ani tym bardziej pozyskana z przypadkowej próby. W ten sposób Nowe Bielawy oceniają dziś klienci, robiący tu regularnie codzienne lub weekendowe zakupy. To wyraźnie pokazuje, jak mocno na plus zmienił się odbiór obiektu wśród kupujących i ich rodzin – mówi Marta Sójkowska, Marketing Manager w Newbridge.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Widać to także w szczegółowych ocenach poszczególnych aspektów obiektu. Aż 90% klientów zadowolonych jest z tego, jaka atmosfera panuje w centrum handlowym. Tyle samo ceni sobie Nowe Bielawy za jakość obsługi i customer experience. 88% pozytywnie ocenia natomiast jakość dostępnych w centrum handlowym produktów i usług. 

Klienci chwalą sobie także ofertę hipermarketu Carrefour, którą dobrze postrzega 86% kupujących. 85% z kolei zwraca uwagę na dogodną lokalizację Nowych Bielaw i na łatwy dojazd do nich, także komunikacją miejską. Aż 78% dostrzega natomiast duży wybór towarów, który po rozwoju tenant-mix’u w ostatnich latach, mają do zaoferowania Nowe Bielawy. 

To jednak nie koniec. 3 na 4 klientów pozytywnie ocenia dostępne w obiekcie sezonowe promocje cenowe i akcje rabatowe, a także kompaktowość oferty, dzięki której pod jednym dachem klient znajduje szeroki wybór sklepów różnych kategorii. Wysoko oceniana jest także oferta gastronomiczna centrum, ujęta w nowoczesny, zmodernizowany food court.

– Oceny, które dziś dostajemy pokazują wyraźnie, że obiekt rozwija się nie tylko we właściwym kierunku, ale robi to w zgodzie zarówno z oczekiwaniami i potrzebami klientów na lokalnym rynku, jak również trendami konsumenckimi w segmencie convenience – mówi Marta Sójkowska.

– Wysokie noty, które otrzymaliśmy zarówno za dobrą atmosferę w przestrzeni handlowej, obsługę czy atrakcyjną ofertę, to przede wszystkim zasługa zakrojonych na szeroką skalę zmian w obiekcie, które systematycznie wdrażane są od 2018 roku, kiedy to centrum trafiło do portfolio Newbridge – dodaje.

I faktycznie, Nowe Bielawy mają za sobą spektakularną metamorfozę. Obiekt przeszedł nie tylko rebranding, ale poddany został także modernizacji. Remontu doczekał się m.in. pasaż handlowy, a remodelingiem objęto food court. Odświeżono też elewację. Znaczące zmiany zaszły w tenant-mix’ie, który został dopełniony kilkunastoma markami, w tym z segmentu fashion, przez co oferta stała się bardziej zróżnicowana.

– Opinie klientów to niezwykle czuły barometr zmian w centrum handlowym. Dziś widzimy jak wiele dobrego, prokonsumenckiego już zrobiliśmy. Przede wszystkim stworzyliśmy w Toruniu przyjazne i w pełni autorskie centrum convenience, które jest blisko lokalnych potrzeb zakupowych, ale także stale umacnia swoją pozycję zarówno poprzez działania leasingowe, ale także marketingowe i inwestycyjne.  To żywy „organizm”, który wciąż ewoluuje – mówi Marta Sójkowska. 

Ewoluuje i to w dobrą stronę. Te same badania ARC Rynek i Opinia pokazują bowiem, że już co czwarty klient odwiedza Nowe Bielawy kilka razy w tygodniu. – Stworzyliśmy przestrzeń handlową, która nie tylko jest pozytywnie odbierana, ale przede wszystkim odwiedzana. Klienci z chęcią robią tu niezbędne, często zaplanowane zakupy, ale także trwający ponad godzinę shopping, który obejmuje całą ofertę obiektu. Pod tym względem jesteśmy centrum niezwykle uniwersalnym – podsumowuje. 

Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.

Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe.  Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie.