Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Atrium rusza z Festiwalem Miejskim 2022 w Pasażu Wiecha

Spektakle uliczne z udziałem artystów z całej Europy – pokazy sztuk teatralnych i cyrkowych; koncerty muzyczne i dancingi; warsztaty rękodzielnicze, akcja ekologiczna oraz targi kuchni azjatyckiej – to tylko niektóre z atrakcji tegorocznego Festiwalu Miejskiego, który odbędzie się w Pasażu Wiecha i potrwa od 4 do 28 sierpnia. Organizatorem wydarzenia jest Atrium – właściciel Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Wstęp jest bezpłatny. Atrium jest wystawcą targów SCF 2022 Fall.

Festiwal Miejski to wydarzenie, które już kilkakrotnie przyciągało setki warszawiaków i turystów na śródmiejski Pasaż Wiecha w wakacje. Oprócz doskonałej zabawy dla osób w każdym wieku, tegoroczny program skupia się na edukacji w zakresie postaw proekologicznych w duchu idei zero waste. Odwiedzając Pasaż Wiecha będzie można też wesprzeć lokalnych przedsiębiorców, korzystając z oferty licznych restauracji i kawiarni w okolicy.

Cykl imprez Festiwalu Miejskiego 2022 otworzy 4 sierpnia Dancing Międzypokoleniowy, który będzie odbywał się w każdy sierpniowy czwartek. To wydarzenie od lat z powodzeniem integruje miłośników dobrej zabawy w każdym wieku. Piątki upłyną przy muzyce pełnej klasycznych i innowacyjnych brzmień. Wystąpią: Loop&Voice, Unemployed Lovers – Jasiek Więckowski i Mateusz Szulik, Karolina & Lucky 2 oraz Przemek Mike Pajdak.

R E K L A M A
Festiwal Miejski_2

Pierwsza sobota Festiwalu Miejskiego 2022 (6 sierpnia) będzie należała do buskerów, czyli artystów ulicznych. Ich obecność sprawi, że Pasaż Wiecha zamieni się w wielobarwną scenę łączącą teatr, iluzję, akrobatykę i muzykę. Będzie to pierwsza okazja, by obejrzeć w Polsce pokaz „The Popeye & Olive Show” szwajcarsko-brytyjskiej grupy muzyczno-akrobatycznej Banjocircus. Pantomimę i żywą statuę greckiego („Paw królewski czy szachowe wyzwanie” oraz „Syrenka Theoni”) zaprezentuje grecki teatr Astronauts Theatre, znany z tworzenia wyjątkowych spektakli dla dzieci. Najmłodsi widzowie będą mogli obejrzeć przedstawienie „Nadchodzi Pipi” teatru „Tak”. Dzień uatrakcyjnią występy żonglera, szczudlarza, bębniarzy oraz charytatywny pokaz mody organizowany przez Butik Cyrkularny Ubrania do Oddania.

Kolejne tygodnie Festiwalu Miejskiego 2022 przyniosą nowe atrakcje. Uczestnicy warsztatów będą mieli okazję wykonać samodzielnie kadzidła, makramy, mydła, świece, kwietne wianki i wiele innych ciekawych rzeczy. Organizator proekologicznej akcji „Zielony weteran” – marka Florabo, zaprosi do udziału wszystkich, którzy chcieliby dać nowe życie roślinom ze stołecznych biurowców. W czasie trwania festiwalu będzie można odwiedzić strefę ze śmiesznymi przypinkami, zrobić sobie tatuaż z henny lub spróbować specjałów kuchni azjatyckiej.

Festiwa Miejski_1

Festiwal Miejski Wars Sawa Junior jest elementem programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Domy Towarowe Wars Sawa Junior o powierzchni ponad 36 tys. mkw. są jednym z najpopularniejszych miejsc zakupów w Polsce. Położone w samym sercu Warszawy, cieszą się niesłabnącą popularnością wśród warszawiaków i turystów, mieszcząc sklepy najbardziej lubianych światowych marek. To właśnie tutaj swoje flagowe salony posiadają sieci H&M oraz TK Maxx. Klienci mogą również zrobić zakupy w supermarkecie Carrefour Express. Obiekt oferuje przestrzeń biurową w doskonale skomunikowanym centrum stolicy. Budynki są otoczone wieloma restauracjami serwującymi zróżnicowane menu z różnych stron świata oraz obiektami kulturalno-rozrywkowymi.

Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio Atrium obejmuje 26 generujących przychody aktywów (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,3 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 760 000 mkw.