Quiosque z nowym salonem w Galerii Wiślanka
W pierwszych dniach sierpnia marka Quiosque otworzy swój najnowszy salon w Galerii Wiślanka. Będzie to jednocześnie pierwszy sklep polskiego brandu na terenie miasta Żory. W salonie o powierzchni 190 mkw. klientki centrum handlowo-rozrywkowego znajdą pełną kolekcję odzieży i dodatków zarówno na co dzień, do pracy, jak i na specjalne okazje.
Galeria Wiślanka od chwili otwarcia stała się główną destynacją dla marek, które planują swój debiut na terenie miasta Żory. W najbliższych dniach do tego grona dołączy marka Quiosque, która dotychczas nie posiadała salonów na terenie tego miasta. W najnowszym sklepie o powierzchni 190 mkw. klientki znajdą szeroki przekrój ubrań i akcesoriów zawsze zgodnych z najnowszymi trendami.
Quiosque w ciągu blisko 30 lat swojej działalności na polskim rynku zyskało szerokie grono wielbicielek w każdym wieku. Marka zdobyła zaufanie kobiet dzięki dobrej jakości swojego asortymentu oraz spójnej estetyce kolekcji, które łączą w sobie jednocześnie uniwersalną elegancję i wygodę. Marka ceniona jest także za komfortowe kroje niezależnie od typu sylwetki i rozmiaru. Kobiety dla Quiosque są nie tylko największą inspiracją, ale także stanowią trzon zespołu całej firmy – projektują, zajmują się kontrolą jakości i wieloma innymi aspektami funkcjonowania brandu. W kolekcjach Quiosque klientki mogą znaleźć zarówno odzież codzienną, bardziej formalną, jak i pełne stylizacje na wyjątkowe okazje.
– Aktualnie jesteśmy w trakcie aktywnego rozwoju sieci sklepów Quiosque. Chcemy umacniać swoją pozycję na Górnym Śląsku. Dotąd nie byliśmy obecni w Żorach i najbliższej okolicy, stąd nasza decyzja o otwarciu sklepu właśnie w Galerii Wiślanka. Jednocześnie bardzo spodobało nam się to centrum, które jest jednym z nowszych obiektów tego typu na Górnym Śląsku, z ciekawą ofertą i bardzo korzystną lokalizacją. Z tego miejsca pragnąłbym zaprosić nasze wszystkie klientki na otwarcie sklepu, którego dokładną datę podamy już wkrótce – mówi Maciej Wawrzyniak, członek zarządu spółki CDI Konsultanci Budowlani, odpowiadającej za ekspansję i rozwój sieci Quiosque.
Stopień komercjalizacji Galerii Wiślanka na obecną chwilę wynosi 100 procent. Marka Quiosque zajmie lokal po jednym z najemców, który w ostatnim czasie zdecydował się zakończyć swoją działalność na terenie naszego kraju.
– Galeria Wiślanka zapewnia największy wybór mody damskiej na terenie miasta. Już niebawem dzięki Quiosque ta oferta stanie się jeszcze atrakcyjniejsza. Kolekcje debiutującego w naszym regionie brandu z pewnością przypadną do gusty kobietom, które cenią w modzie jakość idącą w parze z dobrą ceną – dodaje Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.
Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Diverse, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, Kaes, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter