W pierwszych dniach sierpnia marka Quiosque otworzy swój najnowszy salon w Galerii Wiślanka. Będzie to jednocześnie pierwszy sklep polskiego brandu na terenie miasta Żory. W salonie o powierzchni 190 mkw. klientki centrum handlowo-rozrywkowego znajdą pełną kolekcję odzieży i dodatków zarówno na co dzień, do pracy, jak i na specjalne okazje.
Galeria Wiślanka od chwili otwarcia stała się główną destynacją dla marek, które planują swój debiut na terenie miasta Żory. W najbliższych dniach do tego grona dołączy marka Quiosque, która dotychczas nie posiadała salonów na terenie tego miasta. W najnowszym sklepie o powierzchni 190 mkw. klientki znajdą szeroki przekrój ubrań i akcesoriów zawsze zgodnych z najnowszymi trendami.
Quiosque w ciągu blisko 30 lat swojej działalności na polskim rynku zyskało szerokie grono wielbicielek w każdym wieku. Marka zdobyła zaufanie kobiet dzięki dobrej jakości swojego asortymentu oraz spójnej estetyce kolekcji, które łączą w sobie jednocześnie uniwersalną elegancję i wygodę. Marka ceniona jest także za komfortowe kroje niezależnie od typu sylwetki i rozmiaru. Kobiety dla Quiosque są nie tylko największą inspiracją, ale także stanowią trzon zespołu całej firmy – projektują, zajmują się kontrolą jakości i wieloma innymi aspektami funkcjonowania brandu. W kolekcjach Quiosque klientki mogą znaleźć zarówno odzież codzienną, bardziej formalną, jak i pełne stylizacje na wyjątkowe okazje.
– Aktualnie jesteśmy w trakcie aktywnego rozwoju sieci sklepów Quiosque. Chcemy umacniać swoją pozycję na Górnym Śląsku. Dotąd nie byliśmy obecni w Żorach i najbliższej okolicy, stąd nasza decyzja o otwarciu sklepu właśnie w Galerii Wiślanka. Jednocześnie bardzo spodobało nam się to centrum, które jest jednym z nowszych obiektów tego typu na Górnym Śląsku, z ciekawą ofertą i bardzo korzystną lokalizacją. Z tego miejsca pragnąłbym zaprosić nasze wszystkie klientki na otwarcie sklepu, którego dokładną datę podamy już wkrótce – mówi Maciej Wawrzyniak, członek zarządu spółki CDI Konsultanci Budowlani, odpowiadającej za ekspansję i rozwój sieci Quiosque.
Stopień komercjalizacji Galerii Wiślanka na obecną chwilę wynosi 100 procent. Marka Quiosque zajmie lokal po jednym z najemców, który w ostatnim czasie zdecydował się zakończyć swoją działalność na terenie naszego kraju.
– Galeria Wiślanka zapewnia największy wybór mody damskiej na terenie miasta. Już niebawem dzięki Quiosque ta oferta stanie się jeszcze atrakcyjniejsza. Kolekcje debiutującego w naszym regionie brandu z pewnością przypadną do gusty kobietom, które cenią w modzie jakość idącą w parze z dobrą ceną – dodaje Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.
PARTNER PORTALU
Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Diverse, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, Kaes, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.