dm podsumowuje pierwszą Akcję Kasjerską i planuje kolejną

Pierwsza Akcja Kasjerska dm została przyjęta z ogromnym entuzjazmem. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu wolontariuszy i przedstawicieli Fundacji im. św. Jadwigi, pracowników dm, oraz klientów udało się zebrać 4 tysiące złotych, które zostaną przeznaczone na projekty Fundacji wspierające dzieci i młodzież. Już w najbliższą sobotę, 13 sierpnia w godzinach 12.00 – 14.00 w drogerii dm w Jeleniej Górze odbędzie się kolejna Akcja Kasjerska, w której udział wezmą przedstawiciele Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci z Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie.

Pierwsza w Polsce Akcja Kasjerska dm Drogerie-Markt spotkała się z dużym zainteresowaniem i przyciągnęła do drogerii mieszkańców z całego Wrocławia, ciekawych wydarzenia, ale przede wszystkim gotowych pomóc. W akcji wzięli udział pracownicy dm i wolontariusze Fundacji, zaś kasę przejął między innymi sam jej prezes Kazimierz Pabisiak. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu udało się zebrać 4 tysiące złotych, które zostaną przeznaczone na projekty Fundacji wspierające dzieci i młodzież. A już w najbliższą sobotę, 13 sierpnia, w godzinach 12.00 – 14.00 w drogerii dm w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 31b odbędzie kolejna Akcja Kasjerska, której beneficjentem będzie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci z Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie “Karkonoskie Iskierki”. To doskonała okazja dla mieszkańców Jeleniej Góry i turystów odwiedzających Karkonosze, by przekonali się, jak działają Akcje Kasjerskie w drogeriach dm i poprzez zakupy tego dnia wsparli Stowarzyszenie.

– Jako przedsiębiorstwo zorientowane na przyszłość musimy zrobić coś więcej niż tylko skupiać się na naszych kompetencjach handlowych. Chcemy pozytywnie kształtować przyszłość, poprawiać jakość życia naszego najbliższego otoczenia, poprzez kształtowanie dobrych relacji sąsiedzkich i wspieranie lokalnych inicjatyw. Nie bez powodu jedną z naszych dewiz jest hasło „Tu liczy się człowiek, Tu kupuję”. Zrównoważone, innowacyjne i rozsądne działanie na rzecz człowieka jest częścią naszej kultury organizacyjnej oraz aktywności handlowej. Unikatowość „Akcji Kasjerskich” polega właśnie na wspólnym zaangażowaniu wszystkich stron. Dzięki temu lepiej rozumiemy wzajemnie swoje potrzeby i doceniamy każdy gest – mówi Markus Trojansky, General Manager dm w Polsce. Wierzymy, że ten koncept sprawdzi się także w Polsce – dodaje.

Jeleniogórska akcja kasjerska jest drugą organizowaną przez drogerie dm w Polsce. Przygotowana jest wspólnie ze Stowarzyszeniem na Rzecz Dzieci z Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie “Karkonoskie Iskierki”, której drogerie przekazały już jedną darowiznę podczas otwarcia sklepu w Jeleniej Górze. Przedstawiciele Stowarzyszenie w sobotę 13 sierpnia w godzinach 12.00 – 14.00 będą obsługiwać klientów drogerii w Jeleniej Górze, przy Al. Jana Pawła II 31b. Dzięki zakupom zrobionym w tym czasie przez konsumentów Stowarzyszenie zbierze środki, które zostaną przeznaczone na działania statutowe. Kasę przejmie opiekunka Stowarzyszenia Magdalena Kuźma. Zachęcamy mieszkańców Jeleniej Góry do odwiedzenia drogerii dm właśnie w tym czasie.

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat