Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Galeria Mokotów ma 5. nowych najemców

Galeria Mokotów, jedno z najważniejszych miejsc na zakupowej mapie Warszawy, stale poszerza swoją ofertę aby jeszcze lepiej trafiać w zmieniające się potrzeby klientów. Tym razem, dzięki nowym najemcom, odwiedzający mokotowską Galerię mogą skosztować orientalnych smaków, zadbać o relaks, zainteresować się sportem czy też sprawdzić jakie buty będą modne w nadchodzącym sezonie.

Galeria Mokotów to jedno z najważniejszych i najpopularniejszych centrów handlowych zarówno w stolicy jak i kraju. Dzięki szerokiej ofercie, centrum jest miejscem, w którym każdy może znaleźć coś co trafia w jego indywidualne gusta i potrzeby.

W czasie wakacji na najwyższym piętrze Galerii zaszły duże zmiany. Do różnorodnych propozycji Strefy Grand Kitchen dołączyła restauracja Gan Bei. Podstawą menu są tu potrawy kuchni indochińskiej oraz różnych krajów azjatyckich: Japonii, Wietnamu, Tajlandii czy Nepalu. Lokal w Galerii Mokotów zachwyca pięknym, przestronnym wnętrzem wypełnionym roślinami. To świetne miejsce zarówno na szybki lunch, jak i celebrowanie czasu spędzanego z rodziną czy przyjaciółmi.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Na tym samym poziomie otwarty został również salon sportowy Interesport. Oferuje on szeroki asortyment sprzętu i odzieży, niezbędnych do uprawiania różnych dyscyplin sportowych. Salon zaopatrzony jest w produkty renomowanych marek takich jak Adidas, Nike, Reebok, 4F, Under Armour, Rollerblade, K2, Columbia czy Salewa oraz w przystępne cenowo marki własne: McKinley, Firefly czy Energetics , które mogą być atrakcyjną alternatywą dla droższych produktów.

To jednak nie koniec nowości związanych ze zdrowym stylem życia i sportem. Od niedawna w Galerii Mokotów obecna jest polska marka Less.Bike, celująca w gusta i potrzeby miłośników dwóch kółek. Specjalizuje się ona w produkcji miejskich rowerów elektrycznych, które sprawią, że jazda ulicami Warszawy, czy innych miast, stanie się jeszcze większą przyjemnością. To świetna propozycja dla osób ceniących zarówno ekologiczne rozwiązania jak i własną wygodę.

Kolejną rodzimą marką, która zawitała do Galerii Mokotów jest 7 mil – uznany polski producent obuwia, którego znakiem rozpoznawczym jest nowoczesny design, perfekcyjne wykończenie i komfort. Buty 7 mil, będą świetnym dopełnieniem lub mocnym akcentem zarówno w codziennych jak i bardziej szalonych, wieczorowych stylizacjach.

W codziennym biegu warto znaleźć czas aby zadbać również o relaks i pielęgnację ciała, do czego może zainspirować wizyta w sklepie Spa Ceyon. Lokal oferuje szeroki wybór kosmetyków do twarzy, ciała i włosów oraz olejków do masażu czy aromaterapii. Produkty Spa Ceylon przygotowane są z najwyższej jakości składników, aby otulać zmysły bogactwem aromatów oraz minerałów.

– Cieszymy się, że dzięki nowym markom, które pojawiły się ostatnio w Galerii Mokotów, nasi klienci mogą cieszyć się jedną z najszerszych ofert zakupowych, usługowych czy gastronomicznych wśród centrów handlowych w Polsce. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zapewniamy wyjątkowe i jeszcze bardziej pozytywne doświadczenia podczas wizyt u nas. Ciągłe rozszerzanie propozycji Galerii i obecność nowych najemców dowodzą również, że Galeria Mokotów jest jednym z najbardziej pożądanych i prestiżowych lokalizacji tak w stolicy jak i w kraju. – mówi rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów, Agata Berndt-Wazelin.

Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.