Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Właściciel marki 4F rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Moliera2

Igor Klaja – właściciel firmy odzieżowej OTCF, do której należy marka 4F, wspólnie z siecią sklepów sprzedających marki premium – Moliera2, planują zdobyć pozycję lidera w segmencie sprzedaży stacjonarnej i on-line marek luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. To pierwsza taka współpraca Igora Klai z firmą spoza portfolio OTCF.

– Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu – mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF.

OTCF to przedsiębiorstwo z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży odzieży sportowej. Do firmy należy marka 4F, która jest obecna w 42 krajach świata. Jej ambasadorami są m.in. piłkarz Robert Lewandowski, sportsmenka i trenerka Anna Lewandowska czy tenisista Łukasz Kubot. Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. W portfolio OTCF, poza 4F znajdują się także 4F Junior, 4F Fuel, Outhorn oraz sieć online’owych sklepów multibrandowych Sport Style Story. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem Under Armour w Polsce.

Współpraca Igora Klai z Moliera2 – firmą spoza portfolio OTCF jest pierwszą, na którą zdecydował się przedsiębiorca.

– Aktualnie jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku e-commerce, a dzięki współpracy z Igorem Klają i jego zespołem możemy jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Wspólnie chcemy osiągnąć status niekwestionowanego lidera nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o sprzedaż stacjonarną i internetową luksusowych marek i produktów. Bardzo się cieszę z nawiązanej przez nas współpracy – mówi Marcin Michnicki, prezes zarządu Moliera2 S.A.

Moliera2 jest wiodącą marką na rynku dóbr luksusowych on-line w Polsce. Poza sklepem internetowym – pod brandem działa też kilka butików znajdujących się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Zakopanem. Spółka oferuje klientom szeroką ofertę – mogą oni wybierać z ponad 300 marek luksusowych i premium. Podobnie, jak OTCF – firma współpracuje ze znanymi osobistościami ze świata mediów – m.in. z Anną Lewandowską.

Przedsiębiorca Igor Klaja i Moliera2 są obecnie w trakcie negocjacji, które pozwolą ustalić szczegółowe zasady i warunki współpracy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Moliera2 S.A.

Moliera2 to polski dystrybutor odzieżowych marek luksusowych. W ofercie sklepu znajduje się ponad 300 marek, z czego 95 na wyłączność. Klienci mogą w nim znaleźć m.in. produkty takich firm jak Christian Louboutin, Amina Muaddi, Isabel Marant. Spółka zajmuje się sprzedażą luksusowych dóbr online i stacjonarnie – w 7 butikach zlokalizowanych w różnych polskich miastach. 1 kwietnia 2022 r. Moliera2 S.A., jako podmiot przejmujący, połączyła się ze spółkami: Złote Wyprzedaże S.A., ITF Polska & Partners Sp. z o.o. oraz Mamissima Sp. z o.o., posiadając 100% udziału w kapitale zakładowym każdej ze spółek przejmowanych.

OTCF S.A.

OTCF to działająca od 1995 roku firma odzieżowa specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla amatorów i zawodowych sportowców. W swoim portfolio posiada marki 4F, 4F Junior oraz Outhorn. Firma jest sponsorem kadry olimpijskiej i paraolimpijskiej oraz kilku europejskich komitetów. Sieć sprzedaży OTCF liczy ponad 240 sklepów pod marką 4F w Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Rumunii, Ukrainie, Tajlandii, Japonii i Tajwanie. Produkty 4F dostępne są także w 400 sklepach multibrandowych.