Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

CH MAX w Tarnowie od września z nowymi najemcami w nowoczesnym standardzie

We wrześniu br. Centrum Handlowe MAX w Tarnowie zyska nowych najemców, którzy wzbogacą ofertę centrum. Do grona najemców dołączą bowiem: Strusinianka jako jeden z najlepszych producentów wyrobów piekarniczych i cukierniczych oraz Cocodrillo oferujące odzież i obuwie dla dzieci. Uzupełnieniem sklepu będzie dział z zabawkami, w tym markowymi Lego oraz artykuły szkolne i papiernicze.

– Centrum Handlowe MAX w Tarnowie od roku 2019 sukcesywnie się zmienia, dopasowując ofertę oraz standard do aktualnych wymagań klienta – mówi Bogdan Jasiewicz, Center Manager w CREAM Property Advisors.

– Tylko w tym roku powiększony i zmodernizowany został sklep operatora spożywczego Biedronka, który po modernizacji jako jedyny w Tarnowie został otwarty w najnowszym koncepcie. Przebudowano parter centrum handlowego, dzięki czemu powstało nowoczesne stoisko kwiaciarni, swój wygląd odświeżył salon Kolportera, a swój lokal powiększył salon optyczny #Optyk Wawrzon, wprowadzając nową jakość usług i badań. Uwieńczeniem tych zmian była budowa stoiska handlowego Strusinianki z bogatą ofertą wyrobów piekarniczych – jak pieczywo, ale również i pizza, kanapki desery. Obszar modernizowanych powierzchni handlowych to ponad 500 mkw. – dodaje Bogdan Jasiewicz.

CH MAX, zlokalizowane w centrum Tarnowa, w pobliżu węzła komunikacyjnego, to obiekt typu convinience z własnym parkingiem i dopasowaną do potrzeb klienta ofertą handlową, w skład której wchodzą: Biedronka, Pepco, Monnari, Sinsay, KiK, Drogeria Natura, Cosmedica, Santander Bank i liczne punkty usługowe.

CH MAX, mimo rynkowych trudności związanych z pandemią i kryzysem gospodarczym, jest bardzo konkurencyjnym obiektem przyciągającym najemców oraz klientów. Centrum jest również bardzo dobrze zarządzane od strony technicznej, zapewniając optymalne gospodarowanie kosztami, co dla najemców ma obecnie kluczowe znaczenie.

– Szereg poczynionych od roku 2019 modernizacji, w tym wymiana centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej, optymalizacja służb ochrony, sprzątania, gospodarowania energią elektryczną wpływają obecnie na ustabilizowany poziom kosztów service chargé obiektu – a to bardzo doceniają najemcy. Cieszymy się też, że nasze doświadczenie i zaufanie, które wypracowaliśmy u właściciela obiektu, procentuje – podkreśla Tomasz Torłop, dyrektor techniczny w firmie CREAM Property Advisors, która zarządza obiektem.

COCCODRILLO – to marka należąca do Spółki CDRL S.A. – polskiego przedsiębiorstwa, w skład którego wchodzą marki: Coccodrillo, Lemon Explore, Broel oraz Petit Bijou. Jest też partnerem strategicznym sal zabaw dla dzieci Fikołki. Tym, co wyróżnia działalność sieci, jest pełne zaangażowanie na każdym etapie życia produktu – od projektowania i wyboru materiałów, przez produkcję, po dystrybucję i finalną obsługę klienta. Ubrania Cocodrillo dostępne są obecnie w 85 salonach firmowych w Polsce, 159 punktach partnerskich oraz w 200 sklepach zagranicznych w Europie, Azji oraz Afryce oraz w sklepie online.

STRUSINIANKA – to firma z ponad stuletnią, rodzinną tradycją. Posiada kilka sklepów w galeriach handlowych na terenie miasta Tarnowa, a dział rozwoju i inwestycji pozyskuje lokalizacje pod kolejne zakłady i sklepy. Każda lokalizacja charakteryzuje się unikalnym stylem i aranżacją w klimatach europejskich stolic jak Paryż czy Lizbona. Producent posiada 17 własnych samochodów dostawczych, które obsługują klientów na terenie całej Polski południowej, a liczba sklepów odbierających wyroby Strusinianki przekracza 250.