We wrześniu br. Centrum Handlowe MAX w Tarnowie zyska nowych najemców, którzy wzbogacą ofertę centrum. Do grona najemców dołączą bowiem: Strusinianka jako jeden z najlepszych producentów wyrobów piekarniczych i cukierniczych oraz Cocodrillo oferujące odzież i obuwie dla dzieci. Uzupełnieniem sklepu będzie dział z zabawkami, w tym markowymi Lego oraz artykuły szkolne i papiernicze.
– Centrum Handlowe MAX w Tarnowie od roku 2019 sukcesywnie się zmienia, dopasowując ofertę oraz standard do aktualnych wymagań klienta – mówi Bogdan Jasiewicz, Center Manager w CREAM Property Advisors.
– Tylko w tym roku powiększony i zmodernizowany został sklep operatora spożywczego Biedronka, który po modernizacji jako jedyny w Tarnowie został otwarty w najnowszym koncepcie. Przebudowano parter centrum handlowego, dzięki czemu powstało nowoczesne stoisko kwiaciarni, swój wygląd odświeżył salon Kolportera, a swój lokal powiększył salon optyczny #Optyk Wawrzon, wprowadzając nową jakość usług i badań. Uwieńczeniem tych zmian była budowa stoiska handlowego Strusinianki z bogatą ofertą wyrobów piekarniczych – jak pieczywo, ale również i pizza, kanapki desery. Obszar modernizowanych powierzchni handlowych to ponad 500 mkw. – dodaje Bogdan Jasiewicz.
CH MAX, zlokalizowane w centrum Tarnowa, w pobliżu węzła komunikacyjnego, to obiekt typu convinience z własnym parkingiem i dopasowaną do potrzeb klienta ofertą handlową, w skład której wchodzą: Biedronka, Pepco, Monnari, Sinsay, KiK, Drogeria Natura, Cosmedica, Santander Bank i liczne punkty usługowe.
CH MAX, mimo rynkowych trudności związanych z pandemią i kryzysem gospodarczym, jest bardzo konkurencyjnym obiektem przyciągającym najemców oraz klientów. Centrum jest również bardzo dobrze zarządzane od strony technicznej, zapewniając optymalne gospodarowanie kosztami, co dla najemców ma obecnie kluczowe znaczenie.
PARTNER PORTALU
– Szereg poczynionych od roku 2019 modernizacji, w tym wymiana centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej, optymalizacja służb ochrony, sprzątania, gospodarowania energią elektryczną wpływają obecnie na ustabilizowany poziom kosztów service chargé obiektu – a to bardzo doceniają najemcy. Cieszymy się też, że nasze doświadczenie i zaufanie, które wypracowaliśmy u właściciela obiektu, procentuje – podkreśla Tomasz Torłop, dyrektor techniczny w firmie CREAM Property Advisors, która zarządza obiektem.
COCCODRILLO – to marka należąca do Spółki CDRL S.A. – polskiego przedsiębiorstwa, w skład którego wchodzą marki: Coccodrillo, Lemon Explore, Broel oraz Petit Bijou. Jest też partnerem strategicznym sal zabaw dla dzieci Fikołki. Tym, co wyróżnia działalność sieci, jest pełne zaangażowanie na każdym etapie życia produktu – od projektowania i wyboru materiałów, przez produkcję, po dystrybucję i finalną obsługę klienta. Ubrania Cocodrillo dostępne są obecnie w 85 salonach firmowych w Polsce, 159 punktach partnerskich oraz w 200 sklepach zagranicznych w Europie, Azji oraz Afryce oraz w sklepie online.
STRUSINIANKA – to firma z ponad stuletnią, rodzinną tradycją. Posiada kilka sklepów w galeriach handlowych na terenie miasta Tarnowa, a dział rozwoju i inwestycji pozyskuje lokalizacje pod kolejne zakłady i sklepy. Każda lokalizacja charakteryzuje się unikalnym stylem i aranżacją w klimatach europejskich stolic jak Paryż czy Lizbona. Producent posiada 17 własnych samochodów dostawczych, które obsługują klientów na terenie całej Polski południowej, a liczba sklepów odbierających wyroby Strusinianki przekracza 250.