Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Park Handlowy Matarnia zmienia właściciela

Frey podpisał z Ingka Centers umowę zakupu parku handlowego Matarnia w Gdańsku. Obiekt został sprzedany za 105 mln euro. To pierwsza inwestycja Frey w Polsce.

– Przejęcie umożliwi Frey kontynuowanie strategii stania się europejskim liderem zrównoważonego handlu detalicznego. To przejęcie to także pierwsza inwestycja Frey w Polsce – jednej z najbardziej dynamicznych gospodarek w Europie – mówi Antoine Frey, Chairman and Chief Executive Officer of Frey.

FREY dokonał swojej pierwszej w Polsce akwizycji o wartości 105 mln euro, potwierdzając tym samym europejską ekspansję firmy.

Wraz z IKEA park handlowy Matarnia jest największym centrum handlowym w Trójmieście. Obiekt ma 83,5 tys. mkw. GLA.

Park Handlowy Matarnia znajduje się w Gdańsku. Położony 7 km od centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie dwóch głównych dróg Trójmiasta, ulicy Słowackiego łączącej centrum miasta z lotniskiem i obwodnicą Trójmiasta S6 (Obwodnica). Strefa wpływu Centrum Handlowego Matarnia obejmuje łącznie 1 323 000 mieszkańców województwa pomorskiego.

Firma Frey to deweloper, inwestor i zarządca specjalizujący się w budowie i obsłudze centrów handlowych we Francji, Hiszpanii i Portugalii. Pionier w dziedzinie przyjaznych środowisku parków handlowych z Koncepcją Greencenter i wynalazca nowej generacji centrów handlowych Shopping Promenade. Frey prowadzi również duże operacje rewitalizacji miast i projekty o różnym przeznaczeniu.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem