Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Domy Towarowe Wars Sawa Junior ponownie potwierdzają swoją wyjątkową pozycję na handlowej mapie Warszawy. Od początku września na trzech piętrach budynku Sawa przy ulicy Marszałkowskiej na klientów i klientki czekają spersonalizowane, interaktywne doświadczenie zakupowe oraz największy wybór produktów adidas w stolicy.
Z wartościami marki związanymi ze sportem, kulturą i zrównoważonym rozwojem, można zetknąć się także w ogólnodostępnej przestrzeni dla fanów i fanek aktywnego trybu życia – Sports Base Warsaw, a także w śródmiejskim Pasażu Wiecha, gdzie powstały tymczasowe instalacje sportowe.
Łącznie adidas korzysta w Domach Towarowych Wars Sawa Junior z 2,4 tys. mkw. powierzchni, która została zaaranżowana z użyciem materiałów z recyklingu, np. podłogi ze starej siłowni, a także z udziałem lokalnych artystów – w przestrzeni sklepu można natrafić m.in. na trójwymiarową panoramę Warszawy, łączącą architekturę ze sportem; symboliczną mapę Śródmieścia czy dronowe fotografie z Wisłą w roli głównej.
Jednocześnie twórcy sklepu sięgnęli po nowoczesne technologie cyfrowe, które pomagają w zakupach. Do dyspozycji odwiedzających jest m.in. opcja Click & Collect (zakup przez internet, odbiór w sklepie stacjonarnym), Endless Aisle (dostarczenie do domu produktu zamówionego w sklepie, np. tymczasowo w nim niedostępnego) czy rozwiązanie BITM (Bring It to Me), dzięki któremu obsługa dostarcza produkt w odpowiednim rozmiarze do dowolnego miejsca na terenie sklepu, w którym w danej chwili znajduje się klient lub klientka.
W przestrzeni nowego sklepu adidas w Domach Towarowych Wars Sawa Junior nie brakuje też rozwiązań multimedialnych – dzięki ekranom z opcją wirtualnego tła zastosowanych w przymierzalniach, można łatwo przekonać się, jak dany produkt będzie prezentować się np. na trasie biegowej czy w otoczeniu przyrody. Inne interaktywne stanowiska służą do promocji tematyki proekologicznej. Ciekawostką są też zlokalizowane na każdym piętrze sklepu punkty do uzupełniania wody pitnej.
“Otwarcie sklepu adidas w Domach Towarowych Wars Sawa Junior to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży handlowej w tym roku. Prowadzimy starannie przemyślaną ewolucję tego miejsca, z myślą o potrzebach kolejnych pokoleń użytkowników. Największe w Europie Środkowo-Wschodniej centrum marki adidas, stawiające na innowacyjne rozwiązania, a zarazem czerpiące z ducha Warszawy, potwierdza, że Domy Towarowe Wars Sawa Junior są unikalną przestrzenią handlową” – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate.
Oprócz sklepu, adidas ulokował w Domach Towarowych Wars Sawa Junior dodatkową przestrzeń dedykowaną wszystkim miłośnikom i miłośniczkom aktywności fizycznej. Sports Base Warsaw to ogólnodostępny i bezpłatny koncept łączący doskonale wyposażoną salę do treningów ze strefą chill-out. Odbywać się tu będą wydarzenia dla stale rozwijającej się społeczności adidas Runners Warsaw, w tym treningi biegowe, taneczne czy zajęcia jogi, a także spotkania ze znanymi sportowcami, dietetykami, fizjologami oraz warsztaty kreatywne
W ramach otwarcia sklepu adidas zaplanowano szeroki program wydarzeń towarzyszących – spotkań z ambasadorami marki adidas oraz warsztaty prowadzone przez sportowców i influencerów.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Nowy sklep adidas to istotny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Jej kolejnym elementem będzie zaplanowane na jesień otwarcie pierwszego w Polsce, dwupoziomowego sklepu w formule pop store międzynarodowej marki odzieżowej UNIQLO.
Domy Towarowe Wars Sawa Junior o powierzchni ponad 36 tys. mkw. są jednym z najpopularniejszych miejsc zakupów w Polsce. Położone w samym sercu Warszawy, cieszą się niesłabnącą popularnością wśród warszawiaków i turystów, mieszcząc sklepy najbardziej lubianych światowych marek. To właśnie tutaj swoje flagowe salony posiadają sieci H&M oraz TK Maxx. Klienci mogą również zrobić zakupy w supermarkecie Carrefour Express. Obiekt oferuje przestrzeń biurową w doskonale skomunikowanym centrum stolicy. Budynki są otoczone wieloma restauracjami serwującymi zróżnicowane menu z różnych stron świata oraz obiektami kulturalno-rozrywkowymi.
Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio Atrium obejmuje 25 generujących przychody aktywów (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,4 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 740 000 mkw.