Galeria Mokotów już za chwilę zmieni nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW

Już 29 września 2022 r. Galeria Mokotów dołączy do elitarnego, światowego grona centrów handlowych WESTFIELD, oficjalnie zmieniając nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW. Wydarzenie to uświetni koncert międzynarodowej gwiazdy – brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware.

Rebranding Galerii Mokotów staje się faktem. Już 29 września tego roku warszawskie centrum handlowe oficjalnie zmieni nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW, tym samym dołączając do elitarnego grona centrów handlowych WESTFIELD. Rebranding Galerii Mokotów (a także centrów Parquesur w Madrycie i Taby Centrum w Sztokholmie) jest kontynuacją strategii rozwoju marki WESTFIELD w Europie.

– WESTFIELD jest znakiem rozpoznawczym kultowych centrów handlowych na świecie, takich jak WESTFIELD London czy WESTFIELD World Trade Center w Nowym Jorku. Dzięki swojej sile i prestiżowi marka ta jest naturalnym magnesem zarówno dla światowych, jak i najlepszych lokalnych brandów. Chciałbym podkreślić, że nie tak łatwo jest zostać centrum handlowym pod szyldem WESTFIELD. To musi być jedna z flagowych destynacji z naszego portfolio, dodatkowo spełniająca określone warunki, takie jak: doskonała lokalizacja z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, najwyższej klasy podejście do doświadczeń konsumenckich czy zaangażowanie społeczne i działania w duchu zrównoważonego rozwoju. To wszystko sprawia, że obrót generowany przez centra WESTFIELD jest średnio o 20 proc. wyższy w porównaniu z innymi centrami handlowymi kategorii A, co stanowi dodatkowa wartość tej marki dla najemców. – mówi Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Poland, Unibail-Rodamco-Westfield

– Tak rozpoznawalna i uznana marka, jaką bez wątpienia jest WESTFIELD, bardzo starannie dobiera lokalizacje, które zaprasza do swojego grona. Galeria Mokotów cieszy się od lat bardzo dobrą opinią i zaufaniem klientów, co dla nas jest największą nagrodą i wyróżnieniem, a także posiada silną pozycję na polskim rynku. Wysoko postawiona poprzeczka WESTFIELD i zaproszenie do międzynarodowej rodziny tej marki, jest kolejnym potwierdzeniem jakości oferowanej przez nasze centrum. Galeria Mokotów jest w pełni gotowa, aby przejść przez cały proces rebrandingu i dlatego już 29 września na fasadzie budynku zawiśnie logo WESTFIELD – tłumaczy Filip Kryłowicz, Head of Shopping Centre Management Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce.
Dołączenie Galerii Mokotów do marki WESTFIELD jest istotnym wydarzeniem, dlatego z tej okazji zaplanowano atrakcje dla klientów centrum. Najważniejszą z nich będzie występ doskonale znanej na całym świecie, brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware, która tworzy muzykę łączącą w sobie pop, rock i R&B. Koncert tej światowej gwiazdy odbędzie się na dachu WESTFIELD Mokotów w czwartek 29 września o godzinie 20.00.

– Zmiana Galerii Mokotów na WESTFIELD Mokotów jest najważniejszym wydarzeniem dla naszego centrum handlowego od momentu jego otwarcia. Zależy nam, aby całość świętowania rebrandingu była spektakularna i na długo zapamiętana. Zapraszając Jessie Ware – gwiazdę światowego formatu, chcieliśmy podkreślić fakt dołączenia Galerii Mokotów do międzynarodowego grona centrów WESTFIELD. Koncert na dachu jest też kontynuacją dotychczasowych działań samej Galerii, która od lat jest organizatorem unikalnych wydarzeń. – mówi Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów,

PARTNER PORTALU

Kaufland

Aby dowiedzieć się w jaki sposób można zdobyć bilety (których liczba jest limitowana) na koncert Jessie Ware należy śledzić stronę WESTFIELD Mokotów – www.westfieldmokotow.pl. Tam najszybciej pojawią się szczegółowe informacje dotyczące możliwości uczestniczenia w tym wyjątkowym koncercie. Dla tych, którzy nie będą mogli pojawić się w czwartkowy wieczór, 29 września, na dachu WESTFIELD Mokotów a są członkami WESTFIELD Club (dotychczasowy Program Lojalnościowy Galerii Mokotów), przygotowana zostanie specjalna transmisja online.

Dodatkową atrakcją dla klientów WESTFIELD Mokotów z okazji rebrandingu jest możliwość wygrania cennych nagród, w tym wycieczek „Śladami WESTFIELD” do Nowego Jorku, Londynu czy Paryża.

Wszystkie informacje dotyczące wielkiego świętowania rebrandingu Galerii Mokotów na bieżąco będą pojawiać się na stronie WESTFIELD Mokotow – www.westfieldmokotow.pl oraz na jego kanałach na Facebooku i Instagramie.

Zmianę Galerii Mokotów w WESTFIELD Mokotów poprzedzi kampania marketingowo-wizerunkowa, obejmująca między innymi działania ATL, digital oraz zaplanowane działania komunikacyjne w kanałach własnych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.

Unibail-Rodamco-Westfield jest dynamicznym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 6% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 84 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.
Dzięki wsparciu 2800 profesjonalistów a także dzięki wyjątkowym osiągnięciom i niezrównanym know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy.

Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, stawiając sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska, które jednocześnie przyczynią się do rozwoju miast.

Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez Chess Depositary Interests. Grupa otrzymała rating BBB+ od agencji Standard & Poor’s oraz Baa2 od agencji Moody’s.

Jessie Ware – jedna z najbardziej wpływowych brytyjskich artystek. Na koncie ma sześć nominacji do nagród BRIT, nominację do Mercury Prize a jej cztery albumy, wielokrotnie gościły w pierwszej dziesiątce tych najpopularniejszych. Dotychczas najwyżej notowanym albumem artystki był wydany w 2020 roku i doceniony przez krytyków „What’s Your Plesure?”. To na nim znalazły się takie hity jak „Save a Kiss”, „Spotlight” czy Remember Who You Are – singiel, który Barack Obama umieścił na swojej playliście NYE. Najnowszy utwór Jessie – „Free Yourself” jest zapowiedzią kampanii promującej nowy album z dużą ilością świetnej muzyki.