Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Sinsay w Kompleksie Handlowym Raj

Salon marki Sinsay należącej do grupy LPP już niebawem uzupełni ofertę odzieżową Kompleksu Handlowego Raj. Sklep zajmie ponad 1000 mkw.
i zostanie zlokalizowany w nowo rozbudowanej części obiektu, obok takich marek jak: Martes Sport, Tatuum czy Smyk. Sinsay będzie największym salonem tej marki w Dębicy. Otwarcie zaplanowano na 30 września br.

Sinsay to pierwszy sklep z grupy LPP w Kompleksie Handlowym Raj. Został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem handlowym sieci. Zostanie zlokalizowany w nowo rozbudowanej części kompleksu.

– Cieszymy się, że po raz pierwszy w Kompleksie Handlowym Raj, sklep Sinsay z grupy LPP, będzie mógł zaoferować naszym klientom oryginalną i atrakcyjną ofertę mody damskiej, męskiej i dziecięcej, a także artykuły z linii dla domu. Obecnie kontynuowane są prace związane z wykończeniem lokalu. Jesteśmy głęboko przekonani, że różnorodny asortyment, przystępne ceny i wysoka rozpoznawalność marki spowodują, że sklep ten od pierwszych dni będzie cieszył się bardzo dużą popularnością wśród klientów – Bartłomiej Gajda, Menedżer ds. marketingu i sprzedaży Grupy IVS.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Obok prac związanych z poszerzeniem przestrzeni handlowej o dodatkowe 1000 mkw. istniejąca część obiektu została przebudowana i zmodernizowana. W ramach prac dobudowano 50 dodatkowych miejsc parkingowych, wykonano nowy węzeł sanitarny dla klientów dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Znalazł się tam również pokój dla matki
z dzieckiem. Ponadto przebudowano i zmodernizowano instalacje bezpieczeństwa oraz układ komunikacyjny, tak aby usprawnić ruch kołowy dla klientów.

Marka Sinsay odpowiada na modowe potrzeby nastolatek, ale również młodych kobiet, rodziców oraz ich dzieci. Posiada również szeroką gamę ubrań i dodatków dla aktywnych
i niezależnych kobiet ceniących sobie niezobowiązujący styl i wygodę w rozsądnej cenie. Ofertę marki uzupełniają kolekcje ubrań i dodatków dla najmłodszych, produkty do pielęgnacji
i makijażu oraz elementy wyposażenia wnętrz.

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1800 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni 1,4 mln mkw. Oferta online kolekcji marek dostępna jest na 30 rynkach. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla blisko 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.