Parki handlowe ATUT Kraków, ATUT Ruczaj II, ATUT Dawidy Bankowe, Retail Park Myszków, Retail Park Dzierżoniów, centrum handlowe Tkalnia II, zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne Dekada Konin i projekt rozbudowy centrum handlowego Dekada Grójec to główne inwestycje, które podczas SCF Fall Edition zaprezentuje na swoim stoisku grupa BOIG.
Rynek centrów convenience i retail parków ma przed sobą olbrzymie perspektywy rozwoju. Minione lata pokazały, że wygoda zakupów jest dominującym trendem na rynkach handlowych w Polsce. Retail parki i obiekty convenience stanowią aż 65 proc. powierzchni handlowej będącej obecnie w budowie w naszym kraju. Są one odpowiedzią rynku na zmieniające się potrzeby klientów w zakresie szybkich, codziennych zakupów oraz rosnącego nasycenia powierzchnią galerii handlowych w dużych miastach. Dzięki brakowi części wspólnych i dostępowi do sklepów bezpośrednio z powierzchni parkingu udowodniły, że stanowią także bezpieczną alternatywę dla centrów handlowych, szczególnie w okresie zawirowań wywołanych pandemią. Klientów przyciąga atrakcyjna oferta odpowiadająca na ich podstawowe potrzeby, a prosty układ parterowy i jednopoziomowy parking zewnętrzny umożliwiają kupującym zaparkowanie bezpośrednio pod wybranym sklepem, co znacznie skraca czas robienia zakupów.
– Jak co roku, tak i tej jesieni będziemy uczestnikami SCF – wydarzenia obowiązkowego dla całej branży nieruchomości komercyjnych w naszym kraju. W tym roku zaprezentujemy projekty z naszego portfolio o powierzchni przekraczającej 200.000 mkw., będą to zarówno małe obiekty convenience, zintegrowane centra komunikacyjno-handlowe, jak i duże power centers o powierzchni przekraczającej 20.000 mkw. W komercjalizacji tego typu obiektów jesteśmy ekspertami, z częścią deweloperów specjalizujących się w tym sektorze tj. Dekadą SA czy KG Group współpracujemy od samego początku ich działalności. Wierzę, że przedstawione przez nas inwestycje spotkają się z dużym zainteresowaniem branży i staną się tematem do wspólnych rozmów na Forum. Odwiedzający będą mogli zapoznać się ze szczegółami tych projektów już 21 i 22 września na naszym stoisku nr 330, w hali EXPO XXI – mówi Tomasz Rydlewski, Wiceprezes BOIG.
The Blue Ocean Investment Group (BOIG) świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting i asset management.