Drogerie dm wchodzą na Śląsk i otwierają swój piąty sklep w Polsce

Drogerie dm debiutują na Śląsku. Tym razem zagoszczą w Wodzisławiu Śląskim, przy ul. Armii Krajowej 5. Uroczyste otwarcie odbędzie się w czwartek 22 września o godzinie 8.00.

– Bardzo się cieszymy, że będziemy obecni w kolejnym mieście w Polsce. Każdemu otwarciu naszych drogerii towarzyszą duże emocje, bo to chwila, na którą długo pracujemy całym zespołem. Tym
razem do świata marek dm zapraszamy mieszkańców Wodzisławia Śląskiego, chcemy im pokazać wszystko, co najlepsze. Mamy nadzieję, że nasz kompetentny i uprzejmy zespół oraz szeroka gama
usług pozwolą poczuć klientom, że ich potrzeby są dla nas najważniejsze – mówi Michał Grabe, Kierownik Regionalny dm-drogerie markt sp. z o.o.

R E K L A M A

Powierzchnia sali sprzedaży drogerii dm w Wodzisławiu Śląskim wynosi około 500 mkw. Drogeria zadbała o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w toaletę oraz stację
pakowania prezentów. W centrum handlowym na klientów czeka komfortowy parking. Drogeria otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00. Sieć zatrudniła siedmiu
pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.

Sklepy dm są w Polsce obecne od kwietnia bieżącego roku i już teraz cieszą się dużą sympatią konsumentów. Aktualnie dm posiada pięć drogerii – we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Lubaniu, Lesznie i
Wodzisławiu Śląskim. W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością, tak za granicą jak i w Polsce, cieszą się wysokiej jakości produkty marek własnych. Wśród nich wymienić należy markę Balea, czy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde.

Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne dla klientów. Obok bezpłatnego dozownika z wodą, w sklepie znajdują się punkty foto z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć i naklejek. Z przestronnych alejek i bogatej oferty produktów dla dzieci szczególnie korzystają rodziny. Rodzice na miejscu znajdą także przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika w strefie dla dzieci oraz małe wózki zakupowe.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie zapewniają klientom gwarancję trwałej, zawsze korzystnej ceny, bez czekania na promocje. Oznacza to, że ceny produktów nie zostaną
podwyższone przez minimum 4 miesiące, od daty ostatniej podwyżki, widocznej przy każdym produkcie. Ten unikatowy koncept, nieznany dotąd na rynku polskim jest jednocześnie znakiem rozpoznawczym detalisty w pozostałych krajach. Dzięki takiemu podejściu drogerie dm chcą zapewnić klientom przyjemne zakupy – bez poczucia pogoni za ofertami czy ryzyka przeoczenia najlepszych okazji. Klienci mają mieć pewność, że kiedykolwiek przyjdą do dm na zakupy, zawsze będzie to dla nich korzystne.

Klienci z całej Polski mogą dokonywać zakupów w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji “Mój dm”. Mają przy tym możliwość wybrania najbardziej komfortowej i wygodnej dla siebie opcji realizacji zamówienia: dostawy w ciągu 2-3 dni roboczych do domu, dowolnego punktu DPD Pickup lub najbliższej drogerii dm, albo odbioru ekspresowego w swojej drogerii stacjonarnej już po 3 godzinach od złożenia zamówienia. Warto dodać, że dm jest partnerem programu PAYBACK. Każde wydane 2 zł = 1ºP. Punkty klienci mogą wymieniać na vouchery lub nagrody albo mogą nimi płacić za zakupy.

O drogeriach dm

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych