Pod koniec września Lagardere Travel Retail otworzy pierwszą restaurację Salad Story na Lotnisku Chopina w Warszawie. W czerwcu br. obie firmy podpisały umowę franczyzową obejmującą uruchomienie i prowadzenie lokalu tej marki na Lotnisku w Warszawie.
Salad Story to największa sieć zdrowych fast foodowych restauracji w Polsce. Sieć konsekwentnie realizuje misję, udostępniania i rozprzestrzeniania zdrowego jedzenia.
Karmimy naszych gości z miłością do natury, współpracujemy z polskimi dostawcami oraz korzystamy z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe – mówi Anna Krajewska – założycielka oraz Prezes firmy, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.
– Restauracja Salad Story na lotnisku w Warszawie, będzie 42 lokalem tej sieci i pierwszym zarządzanym przez Lagardere Travel Retail. Pasażerowie na lotniskach mają coraz większe potrzeby i oczekują urozmaiconej oferty uwzględniającej potrzeby zdrowego jedzenia. Marka Salad Story idealnie wpisuje się w te oczekiwania stąd nasz decyzja o współpracy z Salad Story, którą mamy nadzieję rozwijać w przyszłości – mówi Maciej Gajkowski – Dyrektor Zarządzający Foodservice LTR.
Lagardère Travel Retail to globalny lider sprzedaży towarów na lotniskach, dworcach i stacjach metra i jedna z niewielu tego typu firma na świecie, która ma w portfolio jednocześnie formaty convenience, gastronomiczne i wolnocłowe. W Polsce LTR działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.), gdzie jest obecna m.in. poprzez sieci Inmedio i So! Coffee. W sumie LTR w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji Lagardère Travel Retail, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje te misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. firma przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.