Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Carrefour i Dealz wzmacniają ofertę Galerii Echo w Kielcach

Do Galerii Echo, należącej do EPP, dołączyło dwóch nowych dużych najemców. Mieszkańcy Kielc i okolic mogą już zrobić zakupy w hipermarkecie Carrefour oraz sklepie sieci handlowej Dealz. Czeka tam na nich bogata oferta spożywcza i non-food.

– Operator spożywczy stanowi trzon oferty centrum handlowego, dlatego współpraca z siecią Carrefour jest dla nas bardzo ważna. Klienci centrum z pewnością docenią nie tylko szeroki wybór produktów świeżych, w tym bio czy dostosowanych do nietolerancji pokarmowych, ale też rozwiązania prośrodowiskowe czy podejście marki do kwestii niemarnowania żywności, które są też bliskie naszemu rozumieniu idei zrównoważonego rozwoju. Ofertę poziomu 0 naszego centrum uzupełnia także Dealz – sieć, która słynie z bogatego asortymentu wielobranżowego w przystępnych cenach. Jestem przekonany, że nowi najemcy Galerii Echo szybko zyskają grono stałych klientów – komentuje Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Carrefour, czyli najnowsze trendy i świeże produkty

Sieć Carrefour oferuje wysokojakościowe i przystępne cenowo artykuły spożywcze. Wyróżnikiem nowego sklepu w Galerii Echo będzie bogaty wybór świeżych produktów w ramach konceptu Targ Świeżości, asortyment „zdrowej półki” z żywnością bezglutenową, bez laktozy czy cukru oraz certyfikowanych produktów ekologicznych. Klienci Galerii Echo znajdą też szeroki wachlarz towarów lokalnych i regionalnych oraz liczne rozwiązania w duchu zero waste, które ułatwią im robienie zakupów w sposób przyjazny dla środowiska. Z myślą o planecie, Carrefour zachęca klientów do regularnych zakupów produktów na wagę do własnych opakowań. W ten sposób firma chce przeciwdziałać nadmiernemu wykorzystaniu plastiku oraz marnowaniu żywności.

Duża powierzchnia handlowa, wygodny układ alejek, nowoczesny wystrój czy kasy samoobsługowe to tylko niektóre elementy usprawniające zakupy. Na terenie sklepu znajduje się też mini bistro
z napojami i przekąskami. Powierzchnia handlowa hipermarketu Carrefour to ponad 4 500 mkw.

Dealz z atrakcyjnymi cenami

Drugim najemcą kieleckiego centrum został Dealz – międzynarodowa sieć sklepów wielobranżowych o brytyjskich korzeniach, będąca częścią Pepco Group. Klienci znajdą tam szeroki asortyment, składający się z ponad 3 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych, do dekoracji i wyposażenia domu, a także zabawek, narzędzi czy produktów dla zwierząt. Nie zabraknie również oferty sezonowej. Wśród marek dostępnych w Dealz znajdują się m.in. Terry’s, Reeses, Hershey’s, Cadbury, Haribo, Toffifee, Aquafresh, Tresemme, Pringles, Kodak, Doritos i wiele innych. Dealz wynajął lokal o powierzchni blisko 580 mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Przebudowa Galerii Echo

Zmiany w portfelu najemców są wynikiem przebudowy części Galerii Echo oraz zagospodarowania przestrzeni zajmowanej wcześniej przez operatora spożywczego. Oprócz Dealz i Carrefour, swój sklep jeszcze w tym roku otworzy Jysk

Galeria Echo w Kielcach stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. mieści ok. 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness i kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2 000 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro
i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.