Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Carrefour i Dealz wzmacniają ofertę Galerii Echo w Kielcach

Do Galerii Echo, należącej do EPP, dołączyło dwóch nowych dużych najemców. Mieszkańcy Kielc i okolic mogą już zrobić zakupy w hipermarkecie Carrefour oraz sklepie sieci handlowej Dealz. Czeka tam na nich bogata oferta spożywcza i non-food.

– Operator spożywczy stanowi trzon oferty centrum handlowego, dlatego współpraca z siecią Carrefour jest dla nas bardzo ważna. Klienci centrum z pewnością docenią nie tylko szeroki wybór produktów świeżych, w tym bio czy dostosowanych do nietolerancji pokarmowych, ale też rozwiązania prośrodowiskowe czy podejście marki do kwestii niemarnowania żywności, które są też bliskie naszemu rozumieniu idei zrównoważonego rozwoju. Ofertę poziomu 0 naszego centrum uzupełnia także Dealz – sieć, która słynie z bogatego asortymentu wielobranżowego w przystępnych cenach. Jestem przekonany, że nowi najemcy Galerii Echo szybko zyskają grono stałych klientów – komentuje Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Carrefour, czyli najnowsze trendy i świeże produkty

Sieć Carrefour oferuje wysokojakościowe i przystępne cenowo artykuły spożywcze. Wyróżnikiem nowego sklepu w Galerii Echo będzie bogaty wybór świeżych produktów w ramach konceptu Targ Świeżości, asortyment „zdrowej półki” z żywnością bezglutenową, bez laktozy czy cukru oraz certyfikowanych produktów ekologicznych. Klienci Galerii Echo znajdą też szeroki wachlarz towarów lokalnych i regionalnych oraz liczne rozwiązania w duchu zero waste, które ułatwią im robienie zakupów w sposób przyjazny dla środowiska. Z myślą o planecie, Carrefour zachęca klientów do regularnych zakupów produktów na wagę do własnych opakowań. W ten sposób firma chce przeciwdziałać nadmiernemu wykorzystaniu plastiku oraz marnowaniu żywności.

R E K L A M A

Duża powierzchnia handlowa, wygodny układ alejek, nowoczesny wystrój czy kasy samoobsługowe to tylko niektóre elementy usprawniające zakupy. Na terenie sklepu znajduje się też mini bistro
z napojami i przekąskami. Powierzchnia handlowa hipermarketu Carrefour to ponad 4 500 mkw.

Dealz z atrakcyjnymi cenami

Drugim najemcą kieleckiego centrum został Dealz – międzynarodowa sieć sklepów wielobranżowych o brytyjskich korzeniach, będąca częścią Pepco Group. Klienci znajdą tam szeroki asortyment, składający się z ponad 3 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych, do dekoracji i wyposażenia domu, a także zabawek, narzędzi czy produktów dla zwierząt. Nie zabraknie również oferty sezonowej. Wśród marek dostępnych w Dealz znajdują się m.in. Terry’s, Reeses, Hershey’s, Cadbury, Haribo, Toffifee, Aquafresh, Tresemme, Pringles, Kodak, Doritos i wiele innych. Dealz wynajął lokal o powierzchni blisko 580 mkw.

Przebudowa Galerii Echo

Zmiany w portfelu najemców są wynikiem przebudowy części Galerii Echo oraz zagospodarowania przestrzeni zajmowanej wcześniej przez operatora spożywczego. Oprócz Dealz i Carrefour, swój sklep jeszcze w tym roku otworzy Jysk

Galeria Echo w Kielcach stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. mieści ok. 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness i kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2 000 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro
i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.