Spółka Moliera2 zakończyła negocjacje z Igorem Klają w kwestii wspólnej budowy lidera segmentu dóbr luksusowych na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
W sierpniu tego roku Igor Klaja i Moliera2 podpisali list intencyjny o tym, że zamierzają prowadzić negocjacje dotyczące zasad i warunków współpracy. W komunikacie giełdowym Moliera2 opisano, że chodzi o „przedsięwzięcie biznesowe polegające na budowie lidera wśród przedsiębiorstw działających na terenie Europy Środkowej i Wschodniej w segmencie sprzedaży internetowej i stacjonarnej marek luksusowych”.
– Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu – mówił Igor Klaja.
– Aktualnie jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku e-commerce, a dzięki współpracy z Igorem Klają i jego zespołem możemy jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Wspólnie chcemy osiągnąć status niekwestionowanego lidera nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o sprzedaż stacjonarną i internetową luksusowych marek i produktów. Bardzo się cieszę z nawiązanej przez nas współpracy – dwa miesiące temu mówił Marcin Michnicki, prezes Moliera2.