Plac Unii nagradza klientów za zakupy

W Placu Unii rozpoczęła się ulubiona przez klientów, coroczna akcja promocyjna pod hasłem „Bony za paragony”.

Goście pasażu handlowo- usługowego, którzy w dniach 17-29 października br. zrobią zakupy na kwotę minimum 250 złotych, otrzymają w prezencie bon o wartości 50 złotych, możliwy do zrealizowania zarówno w sklepach, jak i punktach usługowych czy lokalach gastronomicznych.

1500 bonów dla klientów

Główne założenie akcji „Bony za paragony” polega na premiowaniu klientów dodatkowymi bonami za zakupy sprawiając, że kolejna wizyta w warszawskim Placu Unii staje się jeszcze atrakcyjniejsza. Łącznie przez dwa tygodnie wydanych zostanie klientom ponad 1500 sztuk!

Wszyscy goście, którzy zrobią zakupy w sklepach, restauracjach oraz punktach usługowych w dniach 17-29 października br. na terenie Placu Unii, otrzymają w nagrodę bony będące równowartością wynoszącą aż 20 procent sumy ich wcześniejszych paragonów.

Zasady akcji są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy na łączną kwotę 250 złotych (maksymalnie na trzech paragonach), by otrzymać bon o wartości 50 złotych.

Następnie należy udać się z paragonami do Punktu Obsługi Akcji na poziomie -1 i wymienić je na bony. Potem można już cieszyć się kolejnymi zakupami na koszt Placu Unii.

Najbardziej ekscytująca zabawa czeka jednak klientów, którym uda się zebrać najwięcej paragonów. Każda osoba biorąca udział w akcji może bowiem wykorzystać w czasie jednorazowych zakupów dowolną liczbę bonów zebranych w czasie wszystkich dni akcji.

Ponad 46 tys. mkw.

Plac Unii to nowoczesny obiekt wielofunkcyjny, który wyróżnia się na mapie Warszawy ciekawą architekturą oraz jest ceniony za wysoką jakość powierzchni biurowych. Kompleks składający się z trzech budynków rozdzielonych szklanym dachem (dwóch 6-kondygnacyjnych oraz 21-piętrowej wieży) łącznie obecnie oferuje ponad 46 000 mkw. powierzchni do wynajęcia oraz 800 miejsc parkingowych. Dzięki modułowej konstrukcji poszczególnych kondygnacji, Plac Unii zapewnia funkcjonalną i elastyczną pod względem aranżacji powierzchnię biurową klasy A+. W biurowcu zastosowano liczne rozwiązania ekologiczne wpływające bezpośrednio na realne oszczędności najemców, a sam projekt otrzymał certyfikat BREEAM na poziomie bardzo dobrym, przyznawany obiektom zrealizowanym zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Każda z części kompleksu posiada oddzielne wejście, osobne piony komunikacyjne oraz niezależne recepcje.

W 2022 roku zakończyła się modernizacja poziomu +1 w wyniku czego obiekt zyskał dodatkowe 5000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. W części retail pasażu handlowo-usługowego znajduje się 50 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Rossmann, H&M, Benetton, Vistula, Miele, Empik, iSpot, Midi Zoo, Smyk, Duka, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit, restauracje i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Obiekt posiada komfortowy, wielokondygnacyjny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych