Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

FACTORY Ursus: salon adidas ruszył w nowej formie

W warszawskim FACTORY Ursus, zarządzanym przez NEINVER, otwarty został jeden z największych w Polsce salonów outletowych marki adidas. Sklep zwiększył powierzchnię do 837 m² i przeszedł gruntowną przebudowę oraz zmianę aranżacji wnętrz. 

adidas w FACTORY Ursus to jedna z najpopularniejszych marek sportowych w bogatej ofercie tego segmentu, dostępnej w warszawskim centrum outlet. Sklep był obecny w pasażach FACTORY od wielu lat, jednak w ostatnim czasie zyskał dodatkowe ponad 300 m².

Na większej powierzchni

– Rozwój oferty adidas w outlecie FACTORY to bardzo dobra wiadomość dla klientów FACTORY Ursus, ceniących sportowe aktywności i modny styl ubierania. Znaczące zwiększenie powierzchni sklepu pokazuje potencjał zakupowy i biznesowy FACTORY Ursus, będącego wyjątkowym miejscem na handlowej mapie stolicy, z poziomem najmu sięgającym dzisiaj 99 procent – mówi Piotr Rębacz, dyrektor outletu FACTORY Ursus w NEINVER. 

Oferta outletowa adidas zawiera unikalny zestaw produktów – od ubrań, butów i akcesoriów do uprawiania sportu, po propozycję dla osób ceniących mniej formalny styl ubierania. Klienci znajdą tam również poszerzony asortyment obuwia sportowego Running, Football i Outdoor oraz odzież linii Originals i Sportswear.

W nowej aranżacji

Sklep zyskał nowoczesną, przestronną aranżację wnętrz zgodną z najnowszym konceptem. Przestrzeń zakupów uzupełnia Strefa Chillout, której motywem przewodnim stała się piłka nożna. To miejsce dla osób, chcących odpocząć i zrelaksować się podczas zakupów, pozostając jednak w energetycznym, sportowym nastroju spod znaku adidas. Zadbano również o inkluzywne manekiny, by zgodnie z filozofią marki, podkreślać równość w sporcie. 

adidas, podobnie jak NEINVER, zarządca outletów FACTORY w Polsce, wiele uwagi poświęca kwestiom zrównoważonego rozwoju, co znalazło swoje odzwierciedlenie również w outletowym sklepie w FACTORY Ursus. 

Blisko 20 tys. mkw.

Outlet adidas w Factory Ursus to miejsce zwracające uwagę na kluczowy obszar działań marki adidas, jakim jest zrównoważony rozwój, gdzie jeden z elementów  zakłada zastąpienie poliestru pierwotnego poliestrem z recyklingu do 2024 roku wszędzie tam, gdzie będzie to możliwe. Działania firmy w tym obszarze zostały przedstawione zarówno w wystroju przymierzalni, jak i ukazane w witrynie sklepu.  

FACTORY Ursus to popularne centrum outletowe, zlokalizowane w warszawskiej dzielnicy Ursus. Na blisko 20.000 m² powierzchni gromadzi ofertę ponad 100 salonów outletowych światowych i lokalnych marek w cenach zawsze obniżonych nawet do 70 procent. To szeroka propozycja mody dla kobiet, mężczyzn i dzieci, obuwia, akcesoriów, galanterii skórzanej i biżuterii, bielizny, kosmetyków i artykułów dla domu, w segmencie premium i mid-mass market. 

Centrum posiada dwa obszerne parkingi dla samochodów. Dojazd na miejsce możliwy jest również komunikacja miejską. W centrum odnaleźć można też ofertę kawiarni i restauracji, zielone strefy relaksu, pokoje dla rodziców z dziećmi i plac zabaw. 

FACTORY Ursus jest czynne od poniedziałku do soboty, od godz. 10.00 do 21.00.

W Polsce sieć pięciu outletów

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości  i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY.

Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu  i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie. 

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników