Otwarcie pierwszego w Polsce pop-up store UNIQLO odbędzie się już 27 października w Domach Towarowych Wars, Sawa, Junior.
Fani marki do tej pory mogli zapoznać się z produktami LifeWear za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego UNIQLO.
Na początek Warszawa
– Nie możemy się doczekać, aż 27 października otworzymy drzwi, by powitać klientów z Warszawy i całej Polski w naszym pierwszym sklepie. Ten dzień będzie dla nas ważnym kamieniem milowym. UNIQLO POP-UP Wars Sawa Junior będzie pierwszym sklepem stacjonarnym marki w Polsce, w którym zaprezentowane zostaną nasze najnowsze plany rozwoju i ekspansji w Europie. – mówi Prezes UNIQLO Europe Taku Morikawa.
Zapowiadając ofertę nowego sklepu, Morikawa dodaje: „Oprócz naszej troskliwej, dobrze znanej obsługi klienta, odwiedzający sklep mogą spodziewać się wielu produktów LifeWear, w tym bielizny termicznej HEATTECH, ultralekkich puchowych kurtek (Ultra Light Down) i wyjątkowo miękkich swetrów z wełny merino. UNIQLO tworzy ubrania dla wszystkich, a LifeWear odzwierciedla japońskie wartości – jakość, prostotę i trwałość – które, mam nadzieję, wszyscy poznają i polubią.”
Globalna marka z Japonii
UNIQLO to marka należąca do holdingu Fast Retailing – jednego z wiodących japońskich koncernów handlowych z siedzibą główną w Tokio. UNIQLO to największa z ośmiu marek Fast Retailing. Pozostałe to GU, Theory, PLST (Plus T), Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand i Helmut Lang.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Przy globalnej sprzedaży rocznej na poziomie ok. 2,13 bln jenów (19,4 mld dolarów wg kursu z końca sierpnia 2021 r. wynoszącego 1 USD = 109,9 JPY) na koniec sierpnia 2021 r. Fast Retailing należy do największych koncernów odzieżowych na świecie. Z kolei UNIQLO jest największym japońskim sprzedawcą w segmencie specjalistycznym.
UNIQLO cały czas otwiera nowe sklepy wielkopowierzchniowe w najważniejszych miastach i lokalizacjach świata, dążąc do ugruntowania pozycji jako marka globalna. Obecnie spółka ma ponad 2 300 sklepów, m.in. w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. W 2010 r. marka UNIQLO we współpracy z Grameen Bank założyła przedsiębiorstwo społeczne w Bangladeszu, gdzie działa ponad 15 sklepów Grameen-UNIQLO – głównie w Dhace.