Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Skonsolidowany zysk brutto na sprzedaży w I półroczu wyniósł 2.052,2 mln zł i był wyższy o 30,8 proc. rdr. Skonsolidowana marża brutto na sprzedaży w drugim kwartale wyniosła 1.129,4 mln zł i była wyższa rdr o 17,8 proc.
Grupa CCC podała, że wzrost sprzedaży w I półroczu o ponad 800 mln zł nastąpił głównie za sprawą rozwoju modelu omnichannelowego w grupie, rozwoju segmentu HalfPrice, jak i rozszerzenia dostępnego asortymentu.
W pierwszym półroczu 2022 r. grupa odnotowała wzrost przychodów z działalności detalicznej rdr o 18,3 proc. W drugim kwartale 2022 r. natomiast wystąpił spadek przychodów o 0,8 proc. Wzrost przychodów w kanale digital w I półroczu wyniósł 31,4 proc. rdr., a w drugim kwartale 41,1 proc.
Na koniec lipca grupa CCC miała łącznie 960 sklepów stacjonarnych, a także platformy sprzedażowe online w Polsce oraz 28 krajach Europy i Bliskiego Wschodu.