Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Pierwszy sklep UNIQLO w Polsce powitał klientów w Domach Towarowych Wars Sawa Junior

Z TOKIO DO WARSZAWY! to główne hasło, którym międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO przywitała pierwszych klientów swojego nowego sklepu w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Dwupoziomowy sklep z szeroką ofertą odzieży oraz dodatków dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt, został otwarty 27 października.

“Jestem bardzo podekscytowana, że mogę wprowadzać markę UNIQLO i koncept LifeWear do Polski. Jestem przekonana, że produkty inspirowane japońskimi wartościami, takimi jak prostota, wysoka jakość i trwałość, spodobają się polskim klientom. Wspólnie z moim zespołem zapraszamy do nowego sklepu, gdzie mamy nadzieję zapewnić wszystkim najlepsze doświadczenia zakupowe” – mówi Agata Bojas, UNIQLO Poland General Manager.

UNIQLE na 1500 mkw.

Inauguracji sklepu UNIQLO w Warszawie towarzyszy wprowadzenie na rynek nowych produktów LifeWear, a także liczne oferty przygotowane specjalnie na tę okazję i obejmujące popularne produkty marki, takie jak kurtki Ultra Light Down i Fluffy Yarn Fleece czy swetry Extra Fine Merino. Klienci, którzy zrobią zakupy za co najmniej 400 złotych, otrzymają w prezencie torbę tote zaprojektowaną w Tokio przez artystę Przemka Sobockiego. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów. 

Cała umowa najmu UNIQLO w Domach Towarowych Wars Sawa Junior obejmuje około 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach budynku Junior.

Nieprzypadkowy wybór

“Debiut UNIQLO w Domach Towarowych Wars Sawa Junior nie jest przypadkowy. To idealna lokalizacja dla marek, które przyciągają fanów miejskiego stylu życia. UNIQLO to marka międzynarodowa w najlepszym tego słowa znaczeniu i jej obecność będzie atrakcyjna zarówno dla klientów ze stolicy, jak i turystów. To bez wątpienia jedno z najciekawszych otwarć na handlowej mapie Warszawy w ostatnich latach. Cieszę się, że jako właścicielowi Domów Towarowych Wars Sawa Junior, udaje się nam repozycjoować to wyjątkowe miejsce. Witamy UNIQLO w gronie naszych wyjątkowych najemców” – komentuje Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate.

Nowy sklep UNIQLO to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w których na początku września swój innowacyjny i największy w regionie sklep o powierzchni aż 2 400 mkw. metrów kwadratowych na trzech piętrach budynku Sawa otworzyła sportowa marka adidas.

Domy Towarowe Wars Sawa Junior o powierzchni ponad 36 tys. mkw. są jednym z najpopularniejszych miejsc zakupów w Polsce. Położone w samym sercu Warszawy, cieszą się niesłabnącą popularnością wśród warszawiaków i turystów, mieszcząc sklepy najbardziej lubianych światowych marek. To właśnie tutaj swoje flagowe salony posiadają sieci H&M oraz TK Maxx. Klienci mogą również zrobić zakupy w supermarkecie Carrefour Express. Obiekt oferuje przestrzeń biurową w doskonale skomunikowanym centrum stolicy. Budynki są otoczone wieloma restauracjami serwującymi zróżnicowane menu z różnych stron świata oraz obiektami kulturalno-rozrywkowymi.