Sklep Primark w Krakowie zostanie otwarty 10 listopada w centrum handlowym Bonarka City Center. Drugie z otwarć zaplanowano na 30 listopada w katowickiej galerii Silesia City Center
Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, potwierdził daty nadchodzących otwarć kolejnych salonów sieci w Polsce. Dwa nowe sklepy w południowej części kraju zostaną uruchomione już w listopadzie. Mieszkańcy Krakowa i okolic będą mogli robić zakupy w Primark od 10 listopada, a Katowic niecałe trzy tygodnie później – od 30 listopada. Sklepy uzupełnią ofertę centrów handlowych Bonarka City Center i Silesia City Center. Otwarcia te stanowią kamień milowy w rozwoju marki na polskim rynku.
Dwa nowe salony dwukrotnie zwiększą obecność Primark w kraju, a w planach sieci są już także otwarcia kolejnych dwóch lokalizacji w przyszłym roku. Wyjątkowa oferta Primark, obejmująca najnowsze trendy w modzie w połączeniu z atrakcyjnymi cenowo produktami codziennego użytku, zyskuje uznanie polskich klientów od 2020 r., kiedy marka otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie.
Bonarka i Silesia wzmacniają swoją ofertę
PARTNER PORTALU
Nowy, dwupiętrowy salon w krakowskiej galerii należącej do Nepi Rockcastle, będzie miał 3 800 mkw. powierzchni handlowej, natomiast sklep w Katowicach, w obiekcie zarządzanym przez ECE Polska, zajmie 3 600 mkw. powierzchni handlowej i znajdzie się na jednym piętrze. W przypadku obu lokalizacji klienci będą mogli liczyć na kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, jak również kosmetyki, produkty codziennego użytku oraz artykuły wyposażenia domu w atrakcyjnych cenach.
W ofercie dostępny będzie też ciągle rosnący asortyment w ramach marki Primark Cares. Już teraz prawie 40 proc. ubrań Primark produkowanych jest z materiałów pochodzących z recyklingu lub bardziej zrównoważonych źródeł. Celem marki jest uczynić bardziej zrównoważoną modę dostępną dla każdego.
Ważny krok w rozwoju marki w Polsce
„Primark Kraków i Primark Katowice – jako pierwsze sklepy marki na południu kraju – stanowią kolejny ważny krok w naszej ekspansji na polskim rynku. Cieszymy się, że oba lokale zostaną otwarte jeszcze przed szczytem sezonu świątecznego, dając klientom możliwość zapoznania się z niesamowitą modą Primark i komfortowego zrobienia zakupów przed Bożym Narodzeniem. Wierzymy, że klienci docenią naszą ofertę, niezależnie od tego, czy będą poszukiwać artykułów codziennego użytku dla całej rodziny czy asortymentu odzieżowego z motywem świątecznym. Wkład całego zespołu w tworzenie tych przestrzeni jest nieoceniony, dlatego mam nadzieję, że klienci odwiedzający nasze sklepy już wkrótce będą mogli przekonać się, że doświadczenia zakupowe w Primark są wyjątkowe” – powiedział Maciej Podwojski, Head of Sales, CEE w Primark.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Otwarcie nowych sklepów to ważny moment dla Primark, ale także dla całego zespołu, który włożył dużo pracy i serca w przygotowanie nowych lokalizacji. Otwarcia te stworzyły około 340 miejsc pracy w całej południowej Polsce, a nowe osoby z przyjemnością witamy w zespole Primark” – wskazał Piotr Wacławik, nowo mianowany Area Manager na Polskę, Słowenię i Czechy w Primark. I dodał „Zabezpieczyliśmy dwie genialne lokalizacje w centrach handlowych Bonarka City Centre oraz Silesia City Centre i z niecierpliwością czekamy na powitanie klientów już w listopadzie w naszych progach”.
Do końca 2023 będzie 6 sklepów
Primark w Polsce posiada aktualnie dwa sklepy – jest obecny w Poznaniu w centrum handlowym Posnania i warszawskiej Galerii Młociny. Oprócz zbliżających się otwarć w Krakowie i Katowicach, Primark planuje dalszy rozwój na polskim rynku. Za sprawą kolejnych dwóch sklepów – we Wrocławiu (Magnolia Park) oraz Łodzi (Manufaktura), do końca 2023 r. sieć zwiększy swoją obecność w Polsce do sześciu lokalizacji. Dodatkowo, marka kontynuuje swoje ambitne plany ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej, otwierając pierwszy sklep w Rumunii jeszcze w tym roku, a w 2023 r. wchodząc na rynek słowacki.
Primark jest obecny na 14 rynkach
Primark to międzynarodowy detalista odzieżowy zatrudniający ponad 70.000 pracowników w 14 krajach Europy i USA. Założony w Irlandii w 1969 r. pod marką Penneys, dąży do zapewnienia przystępnych cenowo wyborów dla każdego, od artykułów codziennego użytku do wyróżniającej się stylem odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej, jak również kosmetyków, artykułów gospodarstwa domowego i akcesoriów. Skupiając się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń w sklepach, Primark kontynuuje ekspansję na nowych i istniejących rynkach, a do końca 2026 r. chce posiadać 530 sklepów, włączając w to planowane w najbliższym czasie wejście do Rumunii i Słowacji.
Primark chce, by odzież produkowana w bardziej zrównoważony sposób była dostępna dla każdego i skupia się na przedłużaniu trwałości ubrań, ochronie życia na Ziemi i poprawie życia ludzi tworzących produkty marki. W ramach tych działań, firma ogłosiła szereg zobowiązań, które zamierza zrealizować do 2030 r. Obejmują one wytwarzanie wszystkich ubrań marki z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych w sposób bardziej zrównoważony, projektowanie odzieży w sposób umożliwiający jej późniejszy recykling, zmniejszenie śladu węglowego o połowę w całym łańcuchu wartości, rezygnację z wyrobów plastikowych jednorazowego użytku oraz dążenie do zapewnienia pracownikom łańcucha dostaw godziwej płacy. Informacje o tych zobowiązaniach i wiele więcej można znaleźć tutaj.