Nowy magazyn LANCERTO do obsługi online 

LANCERTO otworzy w Łańcucie nowy magazyn logistyczny. Obiekt o powierzchni aż 2,5 tys. mkw. przeznaczony jest do obsługi zamówień ecommerce i platform marketplace.

Nowa inwestycja powstaje w odpowiedzi na dynamiczny rozwój sprzedaży online. Otwarcie przewidziane jest jeszcze w tym roku, a pełną wydajność osiągnie w drugim kwartale 2023. 

1000 wieszaków na godzinę 

W nowym magazynie LANCERTO zaprojektowano szereg innowacyjnych rozwiązań. Nowoczesna przestrzeń podzielona jest na dwa poziomy składowania – parter i antresolę. Takie rozwiązanie pozwoli przechowywać dwa razy więcej produktów niż ma to miejsce w tradycyjnych magazynach. Sprawna komunikacja między poziomami będzie możliwa dzięki specjalnemu systemowi przenośników pozwalającemu na szybki transport wieszaków ubraniowych w dowolne miejsce magazynu.

Wzrost e-commerce o 500 procent

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

– Zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowego magazynu ze względu na stale obserwowany wzrost liczby zamówień online. W ciągu zaledwie trzech ostatnich lat nasz kanał e-commerce urósł aż o 500 procent. Taki rozwój wymaga nowych, bardziej efektywnych rozwiązań i usprawnienia logistyki, co będzie możliwe właśnie dzięki naszej nowoczesnej inwestycji. Będziemy mogli teraz dostarczać zamówienia naszym klientom w jeszcze krótszym czasie, a warunki do przechowywania produktów będą optymalne – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

W trosce o tkaniny i sprawną obsługę

Technologia budowy i izolacji samego budynku oraz dodatkowe wyposażenie pomogą utrzymywać stałą temperaturę i wilgotność, co jest szczególnie istotne podczas przechowywania odzieży z naturalnych tkanin. Przygotowano też wygodne dla pracowników i efektywne strefy kompletacji przyjęć i wysyłek, które dodatkowo usprawnią pracę i pozwolą w znacznym stopniu zaoszczędzić przestrzeń. 

Samowystarczalność energetyczna i nowoczesne systemy

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Jeszcze w tym roku magazyn stanie się samowystarczalny pod względem energetycznym – na dachu obiektu zostaną zamontowane panele fotowoltaiczne o łącznej mocy ok. 100 kW. 

Magazyn będzie wykorzystywał nowoczesne systemy – oprócz pełnego całodobowego monitoringu zastosowanie znajdą tutaj także Systemy Sygnalizacji Pożaru (SAP) oraz nowy system zarządzania magazynem – WMS. Ten ostatni ułatwi i przyśpieszy pracę obecnym pracownikom, a także umożliwi maksymalne skrócenie czasu szkolenia nowo zatrudnionych osób.

Nie tylko magazyn

Nowy obiekt to nie tylko powierzchnia magazynowa – obok pomieszczeń przeznaczonych do przechowywania ubrań i akcesoriów LANCERTO znajdą się tutaj także nowoczesne powierzchnie biurowe dla pracowników ecommerce i marketingu oraz biura obsługi klienta i infolinii. 

Magazyn będzie czwartym już obiektem logistycznym LANCERTO. Dzięki inwestycji powierzchnia magazynowa marki wzrośnie do blisko 8 tys. mkw. 

Obiekt zlokalizowany jest w Łańcucie, w bliskim sąsiedztwie centrali firmy, a także dotychczasowego centrum logistycznego i zakładu produkcyjnego, w którym powstają ubrania marki. 

Już 14 lat na rynku

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji. 

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.