Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

CCC i marka Sprandi z główną nagrodą konkursu Effie Awards

Grupa CCC została wyróżniona dwiema statuetkami w Effie Awards Poland – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych, nagradzającym najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Nagrodę przyznano za kampanie marki Sprandi: złotą w kategorii Young Audience oraz srebrną w kategorii Retail. 

Jury Effie Awards doceniło ubiegłoroczne kampanie marki Sprandi, w których postawiono na wyróżniającą się estetykę lat 90.

Ubiegłoroczna kampania zbudowała wizerunek Sprandi, jako streatwearowej i nowoczesnej, przekładając się również na znaczny wzrost jej rozpoznawalności. 

Effie Awards to nie tylko największy konkurs marketingowy na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe.

R E K L A M A

To również doskonała okazja do wzmocnienia strategicznych kompetencji, spojrzenia z innej, świeżej perspektywy. Jest również szansą na wzajemne inspirowanie się oraz przeglądem najbardziej efektywnych i wyróżniających się kampanii marketingowych na świecie. 

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.