Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

EPP: Mocna, modna końcówka roku w szczecińskim Galaxy

Galaxy, najmodniejsze centrum handlowe w Szczecinie, zaskakuje klientów przed świętami – zarówno odpowiedzialnym podejściem do dekoracji świątecznych, które będą oszczędzać energię elektryczną i zostaną wykonane przez najmłodszych, atrakcjami w aplikacji lojalnościowej Galaxy App oraz nowymi sklepami z wyjątkowymi kreacjami i prezentami. W ostatnim kwartale 2022 roku szczecińskie centrum wzbogaciło swoją ofertę o trzy nowe marki: TOUS, CHANGE Lingerie oraz Quiosque. Powierzchnię zwiększył również wieloletni najemca Galaxy – salon z odzieżą sportową 4F. Łączna powierzchnia zajęta przez tych najemców to ponad 700 mkw.

– Jako najpopularniejsze centrum handlowe w regionie, regularnie zaskakujemy klientów nowościami oraz wyznaczamy trendy. Zależy nam, aby odwiedzający czuli podekscytowanie wizytą w Galaxy. Wpływa na to bogaty wybór marek i usług zebranych pod jednym dachem oraz wyróżniające się podejście do marketingu. To właśnie różnorodność i kompleksowość oferty, która się zmienia razem z klientem, wpływa na wybór miejsca robienia zakupów, zadowolenie i ponowną wizytę w centrum handlowym. Dlatego regularnie dopasowujemy asortyment do oczekiwań konsumentów, dbając o obecność marek ze wszystkich kluczowych segmentów. W to podejście wpisuje się otwarcie salonu z biżuterią TOUS, sklepu z bielizną CHANGE Lingerie oraz butiku z modną odzieżą dla kobiet Quiosque. Dokładamy również wielu starań, aby nasi dotychczasowi najemcy rozwijali się z nami, co pokazuje powiększanie powierzchni przez 4F, posiadający sklep w naszym centrum od lat – komentuje Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

TOUS: biżuteria pełna blasku

Tous

Tous trafia w gusta osób ceniących nowoczesny design, oryginalność i dobrą jakość wykonania biżuterii oraz dodatków. Firma dynamicznie się rozwija, ma ponad 700 sklepów w 46 krajach. Misją marki jest kreowanie świata pełnego radości, entuzjazmu i pasji. Bogata oferta niepowtarzalnej biżuterii, torebek i zegarków dostępna jest w salonie o powierzchni 77 mkw. usytuowanym na parterze Galaxy.

Gustowna bielizna prosto ze Skandynawii

CHANGE Lingerie to duńska marka oferująca bogaty wybór bielizny w rozmiarach A-M, odzież nocną i domową, a także liczne akcesoria i dodatki. W sklepie dostępna jest także usługa brafittingu, ułatwiająca dobór bielizny. Marka, która zadebiutowała w województwie zachodniopomorskim właśnie w Galaxy, wprowadza klientów w świat skandynawskiego minimalizmu, co odzwierciedla wystrój sklepu o powierzchni ponad 100 mkw. zlokalizowanego na parterze.

Kobieca moda na każdą okazję

Quiosque

Quiosque to polska marka odzieżowa dla kobiet. Kolekcje oferowane w nowo otwartym sklepie łączą w sobie wygodę, elegancję i klasykę, stanowiąc w ten sposób kwintesencję kobiecości. W asortymencie marki można znaleźć wysokiej jakości ubrania, które cechuje bogactwo kolorów i fasonów, a wszystko zgodnie
z najnowszymi trendami mody. Klientki wybiorą w sklepie stylizacje na każdą okazję – do pracy, na specjalne wyjście oraz na co dzień. Salon znajduje się na parterze i zajmuje powierzchnię 120 mkw.

Polska marka odzieży sportowej w nowej odsłonie

4F

Sklep 4F otworzył nowe, większe wnętrze na drugim piętrze Galaxy. Na powierzchni 410 mkw. klienci znajdą wysokiej jakości ubrania sportowe i akcesoria, przeznaczone zarówno dla amatorów aktywnego wypoczynku, jak i profesjonalnych sportowców. Znak rozpoznawczy tej dobrze znanej polskiej marki to połączenie stylu, wysokiej jakości materiałów i nowoczesnego designu – wszystko w oparciu o najnowsze trendy modowe w odzieży sportowej.

Galaxy to najpopularniejsze i zarazem największe centrum zakupów oraz rozrywki w województwie zachodniopomorskim. Położone przy jednym z głównych węzłów komunikacyjnych Szczecina, stanowi część ścisłego centrum miasta. Na powierzchni handlowej 56 tys. mkw. znajduje się 190 sklepów. Klienci mają też dostęp do najnowocześniejszego w regionie kina, kręgielni i przestrzeni fitness.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro
i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników