Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Lancerto zachęca do przemyślanych zakupów na Black Friday

Zapraszając na zakupy, polska marka odzieży premium przypomina o dokonywaniu przemyślanych wyborów, co pozwoli na ograniczenie liczby nieekologicznych zwrotów.

Otaczające nas promocje kuszą i zachęcają do zakupów. Często kierowani chwilowym impulsem kupujemy rzeczy bez przemyślenia, czy dokładnego sprawdzenia rozmiaru. To z kolei wymusza zwroty, które generują ślad węglowy i są jedną z największych bolączek branży odzieżowej.

Odpowiedni rozmiar

Aby ułatwić klientom właściwy wybór ubrań w Internecie LANCERTO wprowadza kolejne udogodnienia. Poza klasyczną tabelą rozmiarów dostępną na stronie internetowej kupujący mają do dyspozycji także Fit Findera. To proste i bezpieczne narzędzie analizuje dostarczone informacje na temat wzrostu, wagi, wieku, rozmiaru ubrań ulubionych marek, czy preferencji użytkownika dotyczących kroju, by na tej podstawie określić rozmiar.

R E K L A M A

– Zdarza się, że klienci celowo kupują kilka sztuk ubrań w różnych rozmiarach z zamiarem wybrania w domu tego odpowiedniego i odesłania reszty. Aby tego uniknąć wprowadziliśmy Fit Findera, który analizuje dane z całego świata dotyczące setek tysięcy marek i milionów pozycji. Informacje na temat na przykład rozmiaru spodni czy koszuli danej marki są wykorzystywane do określenia właściwego rozmiaru ubrań LANCERTO – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

Unikanie zwrotów

Zwroty ubrań zamówionych przez Internet, choć wydają się wygodne, wiążą się z  dodatkowym transportem, a często także kolejnymi opakowaniami. W efekcie mają negatywny wpływ na środowisko, który LANCERTO stara się w swojej działalności ograniczyć do minimum.

– Oczywiście z myślą o potrzebach i oczekiwaniach naszych klientów przygotowaliśmy specjalne promocje z okazji Black Friday. Jednocześnie jednak gorąco zachęcamy wszystkich do odpowiedniego doboru zarówno samych produktów, jak i ich rozmiarów tak, by do minimum ograniczyć konieczność zwrotu – kontynuuje Michał Grochala.

LANCERTO przykłada też wszelkich starań, by jak najbardziej zmniejszyć liczbę opakowań. W transporcie odzieży z magazynu do salonów wykorzystywane są tzw. domki, które mogą być używane wielokrotnie. Z kolei w wysyłkach do klientów marka zrezygnowała z białych pudełek, zastępując je bardziej ekologicznymi – szarymi odpowiednikami. Ponadto wszystkie przesyłki przygotowywane są tak, by w razie konieczności zwrotu możliwe było dokonanie go w tym samym opakowaniu.

***

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji. 

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.