Grupa VRG dobrze weszła w okres świątecznych zakupów

Sprzedaż Grupy VRG osiągnęła w listopadzie 2022 wartość 103,2 mln zł, o 11,9 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Narastająco w jedenastu miesiącach roku sprzedaż Grupy VRG wyniosła 1,098 mld zł (o 22,5 proc. więcej r/r).

Kolejny wzrostowy miesiąc ma za sobą segment jubilerski Grupy, który osiągnął w listopadzie sprzedaż o wartości 46,9 mln zł (o 17,1 proc. więcej niż w roku ubiegłym). Wzrost sprzedaży zaliczył także segment odzieżowy, którego przychody urosły o 7,9 proc. rok do roku, osiągając poziom 56,3 mln zł.

– W listopadzie mieliśmy dobre wyniki, jeśli chodzi o sprzedaż w obu naszych segmentach. Potwierdza się, że w otoczeniu niepewności gospodarczej dobrze radzi sobie W.KRUK. Wzrost sprzedaży segmentu odzieżowego pokazuje, że oferty naszych marek zostały dobrze przyjęte przez klientów, a schłodzenie nastrojów konsumenckich nie jest tak duże w obszarze odzieży, jak w innych segmentach „consumer goods”. Grupa dobrze weszła w okres intensywnych, świąteczno–noworocznych zakupów – komentuje Janusz Płocica, prezes zarządu Grupy VRG

Marża Grupy w listopadzie 2022 r. wyniosła 55,2 proc. w porównaniu do 56,1 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Sprzedaż online wyniosła 20,1 mln zł (wzrost o 14,7 proc. r/r.), odpowiadając tym samym za 19,5 proc. przychodów Grupy VRG (w porównaniu z 19 proc. rok wcześniej).

– Widoczne ożywienie sprzedaży w kanale internetowym nastraja nas pozytywnie przed szczytem zakupowym przed świętami. Oczekujemy, że w grudniu uzyskamy tak dobre wyniki jak w poprzednim roku – dodaje Janusz Płocica.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych