Manufaktura wyłoniła zwycięzców konkursu Salesman of the Year

Po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią, Manufaktura w Łodzi przeprowadziła szóstą edycję konkursu Salesman of the Year. Pierwsze miejsce zajął zespół salonu Pinko. – Jesteśmy bardzo dumni, że naszych najemców cechuje taka dbałość o relacje z klientami i wysoki poziom obsługi. Cieszymy się, że w ramach projektu Salesman of the Year możemy docenić ich ciężką pracę – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury

Autorski projekt Manufaktury, realizowany przez niezależną firmę badawczą, ocenia i weryfikuje poziom obsługi w salonach, restauracjach i punktach sprzedażowych kompleksu według ściśle określonych kryteriów. Dwuetapowy program zakłada nie tylko przeprowadzenie badania, ale również dalsze szkolenia i warsztaty dla pracowników Manufaktury, dzięki którym poziom obsługi w centrum ciągle wzrasta.

Dbałość o customer experience

– W tegorocznej edycji wyróżniliśmy aż 9 najemców, spośród których 7 znalazło się ex aequo na drugim miejscu. To dla nas niezwykle ważne, bo pokazuje, jak wysoki poziom obsługi panuje w salonach w Manufakturze. Dbałość o customer experience to jeden z filarów naszej codziennej pracy, nad którym stale pracujemy – dodaje Anna Łajszczak-Kucharska.

Program Salesman of the Year powrócił do Manufaktury po dwuletniej przerwie. Od czasów ostatniej edycji, przeprowadzonej w 2019 roku, sporo się zmieniło.

– Nawyki zakupowe klientów w trakcie pandemii uległy pewnym zmianom. Część klientów przyzwyczaiła się do zakupów internetowych na tyle, że od zakupów stacjonarnych również oczekuje wyższych standardów. Wśród dobrych praktyk jakie powinni stosować obecnie najlepsi sprzedawcy znajdują się m.in. umiejętność wielowymiarowego porównania produktów dostępnych w ofercie danego sklepu w sieci, wiedza na temat polityki cenowej czy bardzo dobra znajomość asortymentu konkurencji. Dodatkowo aspekt relacji z klientem i wysokich umiejętności interpersonalnych jest nie do przecenienia. Klienci po pandemii chcą czuć się w sklepie wyjątkowo, mieć poczucie, że są zaopiekowani i dopieszczeni – dodaje Natalia Jaszczyk, Managing Director firmy badawczej SANA, realizatora programu.

Jak się okazało, nowe nawyki konsumenckie świetnie rozumieją również zespoły pracujące w branży gastronomicznej w Manufakturze. Ten sektor zanotował wzrost o 2 punkty procentowe w stosunku do 2019 roku i utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie aż 86%. – Pandemiczne miesiące były dla restauratorów niezwykle trudne. Potrzeba zawalczenia o klientów w naturalny sposób sprawiła także, że zaangażowanie w obsługę klienta wzrosło. Kilkanaście miesięcy covidowych obostrzeń spowodowały, że wielu klientów musiało na nowo nauczyć się odwiedzać swoje ulubione lokale i spędzać więcej czasu poza domem. Profesjonalna obsługa i oferta odpowiadająca na potrzeby gości na pewno ułatwiły i przyspieszyły ten proces – wyjaśnia Łajszczak-Kucharska.
Finał szóstej edycji konkursu Salesman of the Year jak co roku odbył się w rotundzie galerii handlowej Manufaktury. Nagrody dla wyróżnionych najemców zostały wręczone podczas piątkowego wieczoru, czyli w Black Friday. Wydarzeniu towarzyszyło także losowanie nagród w corocznej loterii konsumenckiej Manufaktury.

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

Pod zarządem APSYS

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.
Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju oraz biurowcem Arkada Business Park w Bydgoszczy i kompleksem biurowym React zlokalizowanym w centrum Łodzi. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych