Newsletter SCF News
Dołącz do 6000 odbiorców!

Świąteczny pop-up Recman w Westfield Arkadia


W dniach 24.11-24.12 w Westfield Arkadia w Warszawie polska marka mody męskiej Recman wystawia wyjątkowy pop-up z dedykowaną ofertą męskich prezentów.

Kompaktowe stoisko na powierzchni kilkunastu metrów kwadratowych od Recman to miejsce dedykowane osobom poszukującym męskich prezentów. Zostało zlokalizowane na poziomie 1 tuż przy wjeździe schodami z poziomu 0, naprzeciwko sklepu Notino. Na stoisku profesjonalni styliści Recman oferują swoją pomoc w wyborze wyjątkowego upominku. Na potrzeby tego projektu zostały przygotowane dedykowane zestawy prezentowe oraz liczne dodatki i akcesoria z motywami świątecznymi. Uwagę zwracają również m.in. stylowy neon z napisem Męskie prezenty oraz ekran, na którym wyświetlane są aktualne propozycje prezentowe. Całośc została zaprojektowana spójnie z aktualnymi shop conceptem Recman.

– Grudzień to czas podsumowań całego roku. W naszej strategii na 2022 roku zaplanowaliśmy realizację projektu pop-up’ów w galeriach handlowych. Po edycji wiosenno-letniej, tym razem postawiliśmy na ofertę męskich upominków w jednej z największych galerii handlowych w Polsce. Od podstaw zaprojektowaliśmy dedykowane stoisko, które wzbudza zainteresowanie osób odwiedzających centrum – zarówno ze względu na atrakcyjną ofertę, jak i elegancki design. W przyszłym roku poza nowymi otwarciami salonów firmowych planujemy kontynuację projektu pop-up’ów w kolejnych lokalizacjach – powiedział Roman Tulwin, założyciel marki i Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o.

Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Jej flagowym wyrobem są garnitury oraz marynarki projektowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej.

Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów angażujących się w prace nad poszczególnymi kolekcjami. Od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie. Ambasadorami marki są m.in. tenisista Łukasz Kubot i bloger Michał Będźmirowski znany jako Modny Tata. Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w blisko 80 salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym: www.Recman.pl

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych.